MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Restore meddelelser fra IE6?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 24-08-02 15:53

Jeg har måttet geninstallere Win XP fra bunden. Inden da tog jeg en
komplet kopi til en anden harddisk og har således datafiler liggende
fra den gamle installation af Outlook Express.

Jeg har forsøgt at sige "Import..." i den nye OE6, men den siger at
der ikke er noget at importere, der hvor filerne (*.dbx) ligger.

Jeg har også søgt på Google, men enten bruger jeg de forkerte søgeord,
eller også...?

Hvordan for jeg disse over i mit nye system?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : J W Nielsen

Dato : 24-08-02 17:18

> [...]
> eller også...?
>
> Hvordan for jeg disse over i mit nye system?

Hej Kurt !
dbx-filerne ligger i
C:\doc+settings\"navn"\app.data\identies\"nummer"\Microsoft\OutlookExpress\*
..dbx (navne er forkortet).
- de gange jeg har flyttet rundt på mine gamle mails mm. har jeg direkte
kopieret dette dir. ud på en cd og bagefter lagt det ind i den nye
installation. Om det er den nemmeste måde ved jeg ikke, men den har virket
hos mig.

Mvh
Jørgen

Fra : Edmund

Dato : 24-08-02 17:23

Kurt Hansen skrev:

> [...]
> eller også...?
>
> Hvordan for jeg disse over i mit nye system?

Der skal være en der hedder Folders.dbx i den gamle mappe.
C:\Documents and Settings\BRUGER\Lokale indstillinger\Application
Data\Identities\{en masse tal}\Microsoft\Outlook Express.

Hvis du ikke kan komme helt frem til mappen Outlook Express når du
vælger at importere fra en OE lagringsmappe, skal du i
mappeindstillinger i stifinder sætte den til at vise alle filer.

--
Mvh Edmund