Billede af Tiger
Fra : LAJ

Dato : 24-08-02 14:18

Hej igen.
Endelig kan I få Tiger at se, her er hun cirka 4-5 uger gammel, med hendes
forbinding nummer to.
http://www.esbfys.dk/b-j/tiger1.jpg
Er hun ikke kær? Hvordan kunne nogen køre forbi hende?
Hilsen Lerke

Fra : Broxgaard

Dato : 24-08-02 15:23

> [...]
> forbinding nummer to.
> http://www.esbfys.dk/b-j/tiger1.jpg
> Er hun ikke kær? Hvordan kunne nogen køre forbi hende?

Ej hvor er hun lækker... pas godt på hende

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : marianne hellemose

Dato : 24-08-02 16:21

Hej Lerke
Tiger er da bare den yndigste lille sag, jo det er ufatteligt
hvordan nogen bare kunne køre forbi og lade hende sidde
sådan et sted, giv hende en stor nussetur fra mig

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Inger Kaya

Dato : 24-08-02 16:40

Ej hvor er hun skøn. Skønt at hun nu har fået et godt hjem.
Fatter ikk nogen bare kunne passere hende sådan uden videre...

/ Inger Kaya

Fra : Kate

Dato : 25-08-02 10:23

Hvor er hun dog kær og sikke da en forbinding til den stakkels lille
missepige.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Eva

Dato : 25-08-02 12:41

Hej Lerke
Jo hun er rigtig kær.
Jeg er i hvert fald ikke kørt forbi hende, for havde jeg set hende havde jeg
helt sikkert også taget hende med hjem.
Heldigt hun klarede den. (Utroligt hvad folk kan finde på for at slippe af
med en kat). Nu er Frodesgade jo ikke ligefrem en lille vej (Bor selv i
Esbjerg), så hun kan virkelig være din mor taknemmelig.
Jeg håber i får meget glæde af hende.
Hilsen Eva
LAJ <postbesvaresej@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d67880c$0$189$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-02 18:51

Hej Lerke

Tiger ser helt vild sød ud
Jeg havde aldrig kørt forbi hende, hvis jeg havde kørt på den vej. Godt at
Tiger har fundet Jer!

Venligst

Gonzo

Fra : LAJ

Dato : 26-08-02 15:41

Hej allesammen!
Tak for jeres fine kommentarer, vi_er_ meget glade for hende og hun
stortrives. Hun er bedste ven med vores gravhund og også med min store
dejlige
hankat, Fille på 11 år, det er dog ikke gensidigt !
Flere billeder kommer senere! Også af Fille.
Hilsen Lerke