NETPORNO ER INGEN GULDGRUBE
Fra : Bo Warming

Dato : 24-08-02 14:07

NETPORNO ER INGEN GULDGRUBE, »Jeg troede, at jeg skulle være millionær«. Men
Gitte scorede ikke
millioner på internetporno. Hun var ellers en af de første, der
forsøgte sig som iværksætter med interaktiv porno på det danske
internet.http://politiken.dk/nsf/henvis.asp?PageID=229774
BW: Det skulle være enorme antal danskere, især i tyndbefolkede områder fx
Ringkøbing Amt, der bruger nettet mest til porn.
Hvem har et bud på hvad det betyder for trivsel og kriminalitet.?
Kvinders pris på markedet daler, tror jeg, når man tilbydes bekvem
fantasihjælp til at lette trykket uden den ægte vare.Mon sikkerhedsventil
for overtrykket ikke beskytter mod ulovlige overgreb,incl mod børn.?

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 24-08-02 16:18

Kan du komme tilbage i killfiltret!
/Tommy

Fra : Clark Kent

Dato : 25-08-02 00:50

"Tommy Bruus-Jensen" <tommy@fjern.bruus.dk> skrev i en meddelelse
> Kan du komme tilbage i killfiltret!
> /Tommy

*PLONK*

Fra : Martin Kristensen

Dato : 24-08-02 18:29

Bo Warming wrote in message
<9vL99.58963$pW1.41278@atlpnn01.usenetserver.com>...
> [...]
>fantasihjælp til at lette trykket uden den ægte vare.Mon sikkerhedsventil
>for overtrykket ikke beskytter mod ulovlige overgreb,incl mod børn.?

Det gør det givet vis, men det ville være umoralsk at acceptere at nogle
børn misbruges, for at redde andre fra misbrug.

Mvh.
Martin Kristensen

Fra : Bo Warming

Dato : 24-08-02 22:36

Hvad nu hvis progressive forældre til et harmonisk barn filmer det legende
nøgent på stranden, og pr computergrafik manipulerer optagelsen så alskens
genitale, anale og pædo-pirrende ting sker(og så barnet ikke kan genkendes),
og via nettet ses kunstværket med stor glæde af 1000000 pædofilt-lystne
mænd, hvoraf 999000 aldrig nogensinde vil kunne mobilisere mod eller evne
til at forføre et barn, og halvdelen af den resterende 1000, som ellers
ville begå forbrydelsen, bliver afledt fra ondskab-i-praksis p.gr.a. denne
film?. Som altså er en gavnlig "forbrydelse uden offer." ??
Moral og lov bør være om at skabe størst mulig lykke for flest mulig - her
reddes 500 børn - og 1000000 mænd glædes.Ytringsfrihed jatak.

Fra : Martin Kristensen

Dato : 25-08-02 00:20

Bo Warming wrote in message ...
> [...]
>Moral og lov bør være om at skabe størst mulig lykke for flest mulig - her
>reddes 500 børn - og 1000000 mænd glædes.Ytringsfrihed jatak.

Nej, det ville der principielt ikke være noget forkert i. Folk skal have
lov til at gøre og tænke som de vil, så længe de ikke skader andre.

Mvh.
Martin Kristensen

Fra : Stones_TM

Dato : 24-08-02 18:41

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message
> [...]
> fantasihjælp til at lette trykket uden den ægte vare.Mon sikkerhedsventil
> for overtrykket ikke beskytter mod ulovlige overgreb,incl mod børn.?

Og endnu et killfilter til Bo..

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 24-08-02 23:15

Bo Warming skrev:

> Hvem har et bud på hvad det betyder for trivsel og kriminalitet.?

Det har skribenterne i <URL: news:dk.politik > sikkert.

> Mon sikkerhedsventil for overtrykket ikke beskytter mod ulovlige
> overgreb,incl mod børn.?

Det ved de garanteret noget om i <URL: news:dk.videnskab.psykologi >,
da adfærdspsykologi er nævnt som et ønsket emne i fundatsen.

Måske skal du overveje at lade være med at skrive om overgreb af børn,
mens du bruger usenetserver.com til at poste igennem:

"e. Operator may be notified by Client or End User at
abuse@usenetserver.com for the removal of articles containing pornogra-
phic material. Upon proper identification of such material (based on
the standards determined by the Operator) Operator will remove such ar-
ticles within 14 days of notice. Client agrees to permanently restrict
access to any End User found to be posting articles dealing with or de-
picting child pornography. Client further agrees to permanently re-
strict access to an End User of the service upon notice by the Operator
that such End User is posting pornographic or adult oriented content
(defined as any file which discusses, depicts or graphically illustra-
tes a sexual act) in a discussion groups in which such adult oriented
content is not consistent with the topic of that group."

De er lidt følsomme med den slags emner i nordamerika.

Opfølgning er sat til <URL: news:dk.admin.netikette > så svar havner
i den gruppe.
--
Fix Outlook Express 5.*. Nu med emoticons, _understreget_,
/skråtstillet/ og *fed* tekst: <URL: http://flash.to/oe-quotefix >

Fra : Clark Kent

Dato : 25-08-02 00:38

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> content is not consistent with the topic of that group."
>
> De er lidt følsomme med den slags emner i nordamerika.

Hvad fanden er det for en hjernedød trussel at komme med? Er det bedre med
indlæg som "pikstørrelse"?
Eller hvad med "spille pik"
Du er sgu da en hyklerisk kommisær.
Hold du op med at lege netbetjent. Du får alligevel ingen kasket