Skærme
Fijala 3554
Hjælp med justering
Fra : Quazimodo

Dato : 24-08-02 12:58

Hejsa!

Jeg har et problem med justering af min skærmstørrelse.
Jeg kører normalt med en opløsning på mit skrivebord på 1024x768x32 i 100
hz.
Mit problem er at når jeg skal spille f.eks Diablo som max kan køre i
800x600, så får jeg de her sorte bjælker...dvs billedet når ikke til kant
pga den lave opløsning.
Når jeg justerer billedet så det går til kant inde i Diablo, så følger min
skrivebordsstørrelse med, så det går ud over kanterne:/

Jeg ved ikke om det er min skærm, mit grafikkort eller bare en
windowsindstilling.

Det må da være muligt at justere sin skærm "ingame" uden at størrelsen på
skrivebordet bliver justeret med op i størrelse?!?

Jeg kører med:
ECS K7S5A motherboard
AMD XP1800+
17" Viewsonic p70f
Point of View Gforce4 Ti4200 med nvidia detonator(28.32)
384 SDPC133 ram
SB 128
Windows 98SE
DirectX 8.1

Alt hjælp modtages med kyshånd..og på forhånd tak:)

Mvh Quazimodo