Lad ikke computeren stå tændt når katten e~
Fra : Rikke F. Ravn

Dato : 24-08-02 12:16

se bare hvad vores kære kræ har præsteret:
http://home19.inet.tele.dk/famravn/mitja/

Mange miau

Rikke Fjordbak Ravn
Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen - Kinesisk
ordsprog

Fra : Inger Kaya

Dato : 24-08-02 13:20

Hej Mitja og Rikke

Herligt læsestof. Glæder mig til Mitja igen "låner" Rikkes computer.
Og hold da op hvor Mitja ligner vores Thortía.

/ Inger Kaya
www.pisik.dk

Fra : Broxgaard

Dato : 24-08-02 15:21

> se bare hvad vores kære kræ har præsteret:
> http://home19.inet.tele.dk/famravn/mitja/

Godt at jeg lukke min dør når jeg ikke er hjemme... for så ville der nok stå
alt mulig på candy side *S*

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel