Skift af operatørlogo
Fra : J W Nielsen

Dato : 19-02-01 17:59

Hej !
Hvordan skifter man operatørlogo på en N3210 ?
Vi sender et til telefonen - og vi kan også få logoet vist...
Så trykker vi GEM, men det giver ingen ændringer ???

Jørgen Wulff Nielsen
jwulff@post.tele.dk

Fra : JK

Dato : 19-02-01 18:06

Hej

Hvor er det lige du sender det fra.

JK

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 19-02-01 20:07

> [...]
> Vi sender et til telefonen - og vi kan også få logoet vist...
> Så trykker vi GEM, men det giver ingen ændringer ???

Har du f.eks. Telia, men roamer p.t. på Sonofon ?
Så vil dit logo ikke blive vist før du benytter en Telia mast.
D.v.s. hvis du roamer bliver dit logo ikke vist

--
Mvh. Søren C. Fischer

http://lmarr.dyndns.dk

Fra : Møgelmose

Dato : 21-02-01 23:03

Du skal huske at operatøren skal passe til det logo du modtager feks:
Dingelink... Det er TDCs område det vil sige at hvis du sender et logo der
hører til TDCs net hjælper det ikke en skid at du har sonofon da det bruger
sonofons net smart ikke altså sonofons net passer til logoer sendt som et
logo der passer til sonofon og det gælder alle operatører dog mener jeg at
DEBITEL kører over sonofon bla. virker cellular fint med en jeg kenders
N3210 med Debitel...
Du kan jo også bruge www.speedytomato.dk meld dig bare til det er gratis og
så husk at man skal selv aktivere operatørlgoer inde i sideopsætning...

MVH
Hans-Jacob