Submit buttom som tekst
Fra : Steffen Beck

Dato : 24-08-02 20:50

Hej alle

Har hørt det er muligt at lave sin submit button som ren tekst, hvordan gør
man det? Kunne ikke finde noget på html.dk og ingen lader til at vide det

Jeg ved dog det kan lade sig gøre..

- Steffen Beck

Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 24-08-02 12:01

Jeg vil tro du skal bruge noget javascript i stil med

function submitForm( )
{
document.FORMNAVN.submit( );
}

og selve "knappen":

Men jeg er ikke sikker ! ! !
Blot et gæt.....

m v h
Ronni
rofe@mailme.dk

Fra : Rune Glerup

Dato : 24-08-02 14:29

rofe@mailme.dk skrev:

> Jeg vil tro du skal bruge noget javascript i stil med
> [...]

Det vil virke i nogle browsere men andre vil kun gå med til at submitte
en form hvis der findes en submit–knap.

På <http://kaboom.dk/kontakt/> har jeg “forkældt” submit–knappen som
link med css. Det er også en fordel at det virker selv hvis JavaScript
ikke er slået til.

#sendknap {
   font-family : Tahoma, Verdana, Geneva, sans-serif;
   font-size : 1em;
   font-weight : bold;

   text-decoration : none;

   background : white;
   color : black;

   border : none;

   cursor : pointer;
}

Alternativt kan man fjerne den rigtige submit–knap med css:

<input type="submit" value="send" style="display:none">

.... og bruge JavaScript–løsningen til at lave en ny submit–knap.

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/