MS Windows
briani 27239
Overføre skrivebord osv til ny konto...?
Fra : MB

Dato : 24-08-02 10:58

Hey,

Er der mulighed for at overføre mit gamle skrivebord og andre indstillinger
til en nyoprettet brugerkonto...? Jeg har nemlig lige måtte oprette en ny
konto da jeg gik fra at være tilsluttet en workgroup til et domain. Med den
nye konto er alle mine shortcuts, favoritter osv VÆK...

Nogen KLOGE hoveder der kan hjælpe..?

Mvh

Martin

Fra : Madsen

Dato : 24-08-02 14:43

MB skrev:

> [...]
> lige måtte oprette en ny konto da jeg gik fra at være tilsluttet
> en workgroup til et domain. Med den nye konto er alle mine

Mon ikke bare du kan flytte eller kopiere skrivebordet, foretrukne
og hvad du ellers skal bruge fra den gamle brugermappe, som befinder
sig i en undermappe til Documents and Settings, til den nye bruger-
mappe?

Madsen.