Time
Fra : Ken Larsen

Dato : 24-08-02 10:48

Jeg har snart længe været på jagt efter ovenstående musical af Tim Rice på
CD, men uden held, så jeg håber at nogen her kan hjælpe mig.

MVH
Ken Larsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-08-02 11:18

Ken Larsen wrote:

> Jeg har snart længe været på jagt efter ovenstående musical af Tim Rice på
> CD, men uden held, så jeg håber at nogen her kan hjælpe mig.

Har Tim Rice også lavet en musical med titlen Time? Det er ikke Dave
Clarks Time, du tænker på? Den hvor Cliff Richard synger "She's so
Beautyful", og hvor Laurence Olivier giver den som Akash, The Ultimate
Word in Truth?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Ken Larsen

Dato : 25-08-02 05:58

Kim Ludvigsen <ludvig@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3D675D5A.2F19@mail.dk...

> [...]
> Clarks Time, du tænker på? Den hvor Cliff Richard synger "She's so
> Beautyful", og hvor Laurence Olivier giver den som Akash, The Ultimate

Det er lige nøjagtig den, det må være fordi Cliff er med, at jeg troede at
det var Tim Rice der havde skrevet den.

Ved du hvor den kan købes?

MVH
Ken Larsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-08-02 08:45

Ken Larsen wrote:

> Kim Ludvigsen <ludvig@mail.dk> skrev i en

> Det er lige nøjagtig den, det må være fordi Cliff er med, at jeg troede at
> det var Tim Rice der havde skrevet den.
>
> Ved du hvor den kan købes?

Jeg tror ikke, den er lavet på cd, og lp'en er vist udgået - hverken
Amazon eller CDnow har den. Jeg faldt til gengæld lige over denne
fanside, der ikke just øger håbet om at finde en cd-udgave:
http://www.angelfire.com/fl3/Defymcbeth/Time.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Ken Larsen

Dato : 25-08-02 21:53

Kim Ludvigsen <ludvig@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3D688AF4.6D65@mail.dk...

> [...]
> Amazon eller CDnow har den. Jeg faldt til gengæld lige over denne
> fanside, der ikke just øger håbet om at finde en cd-udgave:

Det var godt nok en imponerende side, desværre har han heller aldrig fundet
den på CD, men til gengæld vil han til efteråret lave nogle selv.

Tak for hjælpen.

MVH
Ken Larsen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-08-02 23:50

Hej Ken

Jeg er rimeligt sikker på, at du skal ud på de bedre loppemarkeder for at
finde den, og det er helt sikkert LP'erne du skal kigge i. Du kan også
prøve dette her nummer 97 33 37 37 Han hedder så vidt jeg husker Tim, og har
mange gode ting og sager. Men vær klar til at undskylde, han kan jo have
fået nyt nummer, da det er et par år siden jeg sidst har snakket med ham.
Han kommer af og til på nogle af markederne rundt om i landet. Men du kan da
prøve. Du kunne jo være heldig.

Hilsen Benny