Superholdbart piiiiiivedyr
Fra : Carina Bach Hansen

Dato : 24-08-02 09:46

Hej Alle

Nu har jeg endelig fundet det ultimative pivelegetøj, og synes jeg vil dele
fornøjelsen (!!!) med ng. Det er en latex avis, der koster 20 kr.

Min hanhund er ekspert i at splitte latex legetøj ad, og de holder sjældent
længere end 2 min. så er "piverten" enten pillet ud, eller han har fået bidt
hul i den. Men ikke med avisen..Doggynews...

Så gå i roligt og ud invester de 20 kr.

Det skal lige siges at han kun har haft den i ca. 1 døgn, men det er store
ting hjemme hos os

Hilsen Carina ( der nu er ved at være liiiidt træt af at høre på det )

Fra : Lene Thorup

Dato : 24-08-02 15:55

"Carina Bach Hansen" <carina.bach(fjern dette )@hansen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:ak7h4f$qcp$1@sunsite.dk...
> [...]
dele
> fornøjelsen (!!!) med ng. Det er en latex avis, der koster 20 kr.

Det lyder godt - jeg har en skotte, som også er ekspert til at ødelægge
pivedyr.

Men hvor kan man finde denne "avis" henne?.

Hilsen
Lene

Fra : Carina Bach Hansen

Dato : 27-08-02 15:56

Hej

Ja, det var jo selvfølgelig væsentligt...Man kan købe dem i Petworld i Viby
J, nu ved jeg jo ikke, hvor du er fra. Men jeg har også set dem på diverse
udstillinger.

Hilsen Carina

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-08-02 16:00

On Tue, 27 Aug 2002 16:55:33 +0200, "Carina Bach Hansen"
<carina.bach(fjern dette )@hansen.mail.dk> wrotd:

> [...]
>J, nu ved jeg jo ikke, hvor du er fra. Men jeg har også set dem på diverse

,,,,,,,,,,,der ligger ingen Petworld på sjælland vel ? har den et
mærke måske et navn altså pivedyret ?

Fra : Carina Bach Hansen

Dato : 28-08-02 15:09

Hej

Jeg ved ikke om der ligger en på sjælland, men den hedder vel bare " doggy
news ". Det står der ihvertfald på den.

Hilsen Carina

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 28-08-02 15:30

On Wed, 28 Aug 2002 16:08:54 +0200, "Carina Bach Hansen"
> [...]

>Hej
>
>Jeg ved ikke om der ligger en på sjælland, men den hedder vel bare " doggy

tak jeg er jo på jagt efter alt holdbart legetøj , især hvis det er
billigt for det meste af det går aligevel i stykker , men den må jeg
høre om i dyrehandleren.