xHTML vil ikke validere ? ?
Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 23-08-02 22:52

Hejsa NG

Følgende side vil ikke validere pga onSubmit() og onClick() som tilsyneladende ikke er supporteret
af det givne tag.

http://www.ideon.dk/newcv/ratings.php?mode=rate

Der et et xHTML valideringslink nede i højre hjørne.

Men hvad kan jeg bruge i stedet ? ?

m v h
Ronni
rofe@mailme.dk

Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 23-08-02 23:34

Jeg kan for resten heller ikke validere CSS pga den siger der er et
invalid XML character (Unicode: 0xf8)
og at jeg skal validere mit XML dokument først ?

Hvad betyder det, og hvordan gør jeg ?

m v h
Ronni
rofe@mailme.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-08-02 00:20

Sat, 24 Aug 2002 00:33:30 +0200, skrev <rofe@mailme.dk>:

>Jeg kan for resten heller ikke validere CSS pga den siger der er et
>invalid XML character (Unicode: 0xf8)
>og at jeg skal validere mit XML dokument først ?

Sikkert en begrænsning i validatoren, valider css-arket i stedet
for.

<http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=http%3A%2F%2Fwww.ideon.dk%2Fnewcv%2Fcss%2Fglobal.css&warning=1&profile=css2>

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 23-08-02 23:43

> Følgende side vil ikke validere pga onSubmit() og onClick() som
tilsyneladende ikke er supporteret
> af det givne tag.

I xHTML skal _alle_ tags være med småt. Derfor, onSubmit() = onsubmit() og
onClick = onclick().

Mvh Mark
--
www.improve.dk

Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 23-08-02 23:55

DOH!

Det vidste jeg jo godt! Det er bare min progammeringsskik der
siger onSubmit skal have stort S fordi det er to ord

Men tak alligevel

m v h
Ronni
rofe@mailme.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-08-02 00:14

Fri, 23 Aug 2002 23:51:32 +0200, skrev <rofe@mailme.dk>:

>Følgende side vil ikke validere pga onSubmit() og onClick() som tilsyneladende ikke er supporteret
>af det givne tag.

>Men hvad kan jeg bruge i stedet ?

Alt skal skrives med små bogstaver, så det bliver
onsubmit og onclick.