office xp blokere filer fra mine kontaktpe~
Fra : Lasse

Dato : 23-08-02 22:02

Hej NG

outlook i office xp skriver følgende ved vedhæftede filer:

outlook blokerede adgang til følgende vedhæftede filer, der kan være usikre.

Er sendt af en af mine venner , hvad gør jeg for at åbne den eller kan man
flytte et flueben så man kan modtage sådanne filer??

--
MVH Lasse (8900)

Håber dette er den rigtige gruppe ellers for jeg nok skæld ud
Ved svar direkte til mail skal FJERN væk.

Fra : M.N.

Dato : 24-08-02 07:58

"Lasse" <lasse@johansenFJERN.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> MVH Lasse (8900)
>
> Håber dette er den rigtige gruppe ellers for jeg nok skæld ud
> Ved svar direkte til mail skal FJERN væk.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q290497

Mogens