MS Windows
briani 27239
Kan ikke se bestemte websider...
Fra : Mr_Smith

Dato : 23-08-02 21:33

Jeg har gennem længere tid haft problemer med at få visse hjemmesider vist i
IE, Netscape og Opera. Det drejer sig bl.a. om Comon.dk samt
ekstrabladet.dk.

Comon.dk's baggrundbillede vises hvorefter indlæsning stoppes. Ved eb.dk
vises der øverste menubar, men så kommer der heller ikke mere her.

Det har som sagt stået på i længere tid, hvorfor problemet må påregnes ikke
at ligge på serverne.

nogen forslag? Har iøvrigt prøvet i dk.edb.internet.software.browser - uden
held!

// smith

Fra : JJ

Dato : 23-08-02 22:32

"Mr_Smith" <badass@no.net> wrote in message
> Jeg har gennem længere tid haft problemer med at få visse hjemmesider vist
> IE, Netscape og Opera. Det drejer sig bl.a. om Comon.dk samt
> ekstrabladet.dk.

Det lyder lidt mærkeligt at problemerne er i alle dine browsere!
Min mistanke henledes derfor på et tredjeparts-produkt, såsom Flash eller
lignende. Jeg ved dog ikke om pågældende sider bruger Flash.
Har du opdateret IE eller bruger du nyeste version? Jeg bruger ikke de andre
hvorfor jeg ikke kan sige noget om dem.

mvh
///JJ

Fra : Mr_Smith

Dato : 24-08-02 20:51

"JJ" <jesperhnNoSpam@tdcadsl.dk> wrote
> [...]
> lignende. Jeg ved dog ikke om pågældende sider bruger Flash.
> Har du opdateret IE eller bruger du nyeste version? Jeg bruger ikke de

- Bruger seneste versioner af browserne.... måske "fejlen" ligger i min
firewall.

// smith

Fra : JJ

Dato : 25-08-02 01:15

"Mr_Smith" <badass@no.net> wrote in message
> - Bruger seneste versioner af browserne.... måske "fejlen" ligger i min
> firewall.

Det lyder faktisk ret sandsynligt - den tænkte jeg blot ikke på i første
omgang :)
Prøv at slukke for firewall (jeg læste du brugte ZoneAlarm), og prøv siderne
igen.

mvh
///JJ

Fra : Silveruno

Dato : 24-08-02 01:18

Bruger du nogen form for firewall, Norton Security som af en eller anden
årsag ikke vil lukke op for siderne ?

Leo Vaeversted
http://www.hobbylink.dk

Fra : Mr_Smith

Dato : 24-08-02 20:50

"Silveruno" <leo@vaeversted.nu> wrote
> Bruger du nogen form for firewall, Norton Security som af en eller anden
> årsag ikke vil lukke op for siderne ?

- Jeg bruger ZoneAlarm.... har opdateret den for nylig, måske det er der
problemet ligger... hmmmm.....

// smith