MS Windows
briani 27239
Hvordan fjerner man de små ikoner ved side~
Fra : _ carsten thomsen

Dato : 23-08-02 21:27

Jeg bruger Wndows 2000

Hvordan fjerner man de små ikoner ved siden af uret?

Jeg har 2 printerikoner som er helt ens. Den ene skal væk. Hvad gør jeg!

Hilsen
Carsten

cajuth(remove_xx_this)@tiscali.dk
cajuth(remove_all_this_in_the_brackets)@tiscali.dk
cajuth(fjern-dette-i-parantes)@tiscali.dk

Fra : Madsen

Dato : 23-08-02 23:58

_ carsten thomsen skrev:

> Jeg bruger Wndows 2000>
> Hvordan fjerner man de små ikoner ved siden af uret?
> Jeg har 2 printerikoner som er helt ens. Den ene skal væk. Hvad
> gør jeg!

Mener du kan gøre det med Msconfig.
Problemet er at den ikke findes i Win2000, men Kent Oldhøj har vist
en udgave til en af beta-versionerne liggende, som skulle virke
fint: http://oldhoj.dk/msconfig.exe

Du kan også bruge msconfig fra WinXP og den fra Win98, men den fra
Win98 kommer med nogle fejlmeddelelser når man starter den, som dog
ikke gør det helt vilde. Man kan blot annullere dem hvorefter den
sagtens kan bruges til at kvæle nogle af de ting som bliver indlæst
ved opstart.

Madsen.

Fra : _ carsten thomsen

Dato : 25-08-02 18:59

> Mener du kan gøre det med Msconfig.
> Problemet er at den ikke findes i Win2000, men Kent Oldhøj har vist
> en udgave til en af beta-versionerne liggende, som skulle virke
> fint: http://oldhoj.dk/msconfig.exe

Et udmræet program - Der er mulighed for at indstille, hvilke programmer som
kører ved opstart.
Men her kan man ikke fjerne et af de to printer-ikoner.

Fra : _ carsten thomsen

Dato : 25-08-02 19:07

I XP er der en utility:

Hvis man vælger Egenskaber for Proceslinjen, kan man trykke på Skjul
inaktive ikoner:
Derefter kan man vælge Tilpas

Findes noget tilsvarende ikke til Windows 2000 ?

--
Hilsen
Best regards

Fra : Madsen

Dato : 25-08-02 19:08

_ carsten thomsen skrev:

> Et udmræet program - Der er mulighed for at indstille, hvilke
> programmer som kører ved opstart.
> Men her kan man ikke fjerne et af de to printer-ikoner.

Nå, men så er jeg blank. I det hele taget kan jeg ikke forstå hvad der
kommmer et eller to printerikoner for. Her på Win2000 og XP kommer der
kun et ikon når jeg sender noget til printeren. Har du ledt efter en
opdateret printerdriver? Noget tyder på at den er fejlfyldt.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 25-08-02 19:27

_ carsten thomsen skrev:

> Findes noget tilsvarende ikke til Windows 2000 ?

Ikke uden et tredjepartsprodukt af en eller anden slags.

Madsen.

Fra : _ carsten thomsen

Dato : 25-08-02 21:55

> Ikke uden et tredjepartsprodukt af en eller anden slags.

Kender "nogen" et tredjepartsprodukt af en eller anden slags ???

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-08-02 00:20

Afinstaller driveren for den pågældende printer.

Fra : _ carsten thomsen

Dato : 25-08-02 17:08

> Afinstaller driveren for den pågældende printer.

Jo, men det har jeg gjort.
Jeg er jo nødt til at installere driveren igen, da printeren jo skal bruge
driveren.
Og der bliver ved med at være to drivere!

Hilsen
Carsten
cajuth(fjern-dette-i-parantes)@tiscali.dk