Dækplade til nyt bundkort?
Fra : Claus P.

Dato : 23-08-02 21:30

Jeg har lige købt et MSI 845G max bundkort.
Men der var ingen dækplade med og den jeg
har fra det gamle passer selvf. ikke.
Følger en sådan normalt ikke med?

Forhandlede har mailet at en sådan plade ikke
følger med bundkortet men derimod med kabinettet.
Da stik ikke er ens fra bundkort til bundkort synes
jeg , at det lyder lidt skummelt.

MVH CP

Fra : Claus P.

Dato : 23-08-02 21:37

"Claus P." <ewarp@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> følger med bundkortet men derimod med kabinettet.
> Da stik ikke er ens fra bundkort til bundkort synes

Tilføjelse:
Er der nogen som ved hvor man skaffer det Bluetooht kit
som er omtalt her:
http://www.tomshardware.com/mainboard/02q3/020722/intel845g-11.html

Fra : Wass Up

Dato : 23-08-02 22:59

"Claus P." <ewarp@get2net.dk> wrote in message
> Jeg har lige købt et MSI 845G max bundkort.
> Men der var ingen dækplade med og den jeg
> har fra det gamle passer selvf. ikke.
> Følger en sådan normalt ikke med?
Alle ATX boards er ens dog med forskellige antal stik.
Du burder være istand til at prikke hul der hvor der mangler huller. Hvis
ikke skal du ha fat i din kabinet producent! Dækplader kan man i de fleste
tilfælde ikke flytte fra kabinet til kabinet

Fra : Bachelor®

Dato : 23-08-02 23:30

"Wass Up" <Satanc@softhome.net> skrev i en meddelelse news:Uey99.12885$ww6.1758066@news010.worldonline.dk...

> "Claus P." <ewarp@get2net.dk> wrote in message
> Alle ATX boards er ens dog med forskellige antal stik.

Det passer ikke, har lige lavet en ASUS P4B533 som afviger
fra andre jeg har lavet, men der var så en bagplade med der
passede.

> Du burder være istand til at prikke hul der hvor der mangler huller. Hvis
> ikke skal du ha fat i din kabinet producent! Dækplader kan man i de fleste
> tilfælde ikke flytte fra kabinet til kabinet

Det passer heller ikke, det er netop det man kan ........

Fra : Wass Up

Dato : 24-08-02 07:26

"Bachelor®" <please@no.mail.dk> wrote in message

Dækplader kan man i de fleste

> Det passer heller ikke, det er netop det man kan ........

NEJ..jeg har 2 atx kabinetter der passer de to plader ikke sammen, om en
standart dækplade ville kunne gøre ved jeg ikke

Fra : -=Madsen=-

Dato : 24-08-02 09:17

<---------------->

> NEJ..jeg har 2 atx kabinetter der passer de to plader ikke sammen, om en
> standart dækplade ville kunne gøre ved jeg ikke

<---------------->

Så lever dit "sikkert kun det ene" kabinet ikke op til ATX standarden..

Fra : Wass Up

Dato : 24-08-02 10:26

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> wrote in message
> <---------------->
>
> Så lever dit "sikkert kun det ene" kabinet ikke op til ATX standarden..

Se det skulle ike undre mig. Men hvor kan man læse om ATX standarten. ?

Fra : Jakob-H // iVER_uRT

Dato : 25-08-02 12:53

Dit ene lever som sagt ikke op til ATX-standarden.
Jeg kunne flyttet plader imellem de samtlige 10 ATX kabinetter jeg har ejet.

--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Jakob H // iVER_uRT@mail.dk

Fra : Wass Up

Dato : 25-08-02 17:06

"Jakob-H // iVER_uRT 8|>" <no@spam.> wrote in message
> Dit ene lever som sagt ikke op til ATX-standarden.
> Jeg kunne flyttet plader imellem de samtlige 10 ATX kabinetter jeg har
ejet.

Nej nej det har vi ligesom slået fast...men hvad er dækket af atx standarten
??..strømforsyning, størrelse på kabinet, udforming af bagplade, udforming
af dækplade

Fra : Leony

Dato : 26-08-02 13:06

http://www.formfactors.org/

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 24-08-02 21:26

"Bachelor®" <please@no.mail.dk> wrote in message

> Det passer ikke, har lige lavet en ASUS P4B533 som afviger
> fra andre jeg har lavet, men der var så en bagplade med der
> passede.

Same story på mit ABiT BD7II - se evt tråd ang. dette...!

--
/H3nrik V! - Ivrig OverClocker.

A486DX4-133 @ 160 K6-233 @ 262 P75 @ 100 P90 @ 120
Dual P100 @ 133 P133 @ 166 P166 @ 200 P200MMX @ 225 PII-266 @ 333(2.5x133)