Viking omdr. ?
Fra : Olsen

Dato : 23-08-02 21:13

ThermalTake Silent Viking.

Hvorfor kan den ikke vise omdr. ??

Fra : Cleaner

Dato : 23-08-02 22:02

On Fri, 23 Aug 2002 22:12:51 +0200, "Olsen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

>ThermalTake Silent Viking.
>
>Hvorfor kan den ikke vise omdr. ??

Fordi der ikke sidder en omdrejningstæller på køleren??
Spøg til side. Flere informationer tak, såsom bundkort osv........

Cleaner

Fra : Olsen

Dato : 24-08-02 10:07

"Cleaner" <cleanerm@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fordi der ikke sidder en omdrejningstæller på køleren??
> Spøg til side. Flere informationer tak, såsom bundkort osv........

Asus A7V, Orb'en talte omdr.
Soltek af div. "årgang".

Iøvrigt kører den så langsom, visse bundkort har minimum speed til små 4000
og ligger viking'en under, er det knap så fedt.

Fra : Cleaner

Dato : 24-08-02 11:22

>Asus A7V, Orb'en talte omdr.
>Soltek af div. "årgang".
>
>Iøvrigt kører den så langsom, visse bundkort har minimum speed til små 4000
>og ligger viking'en under, er det knap så fedt.

Dvs. du bruger Asus Probe eller hvad? Hvilken version og hvilken
bios-version har du?
Jeg har selv et A7V333 og et A7V133, begge med en silent viking. Jeg
havde selv samme problem, men efter jeg opdaterede bios'en og begyndte
at bruge en nyere version af asus probe har der ikke været nogle
problemer, men hvis den kommer under 2200 omdr. begynder den nok at
brokke sig.......

Cleaner

Fra : Olsen

Dato : 24-08-02 22:08

> Dvs. du bruger Asus Probe eller hvad? Hvilken version og hvilken
> bios-version har du?

Tænkte nok det ku' fixes med BIOS opgrd, men jeg kører
fortsat med den originale 1004 bios uden problemer og overlever
nok manglen på en udlæsning..sålænge temperaturen kan sladre.:,o)

Fra : Cleaner

Dato : 25-08-02 00:23

Nu hvor du har et Asus A7V bundkort, kender du så følgende side:
http://www.a7vtroubleshooting.com/ ?!

Cleaner

Fra : Olsen

Dato : 25-08-02 09:39

> Nu hvor du har et Asus A7V bundkort, kender du så følgende side:
> http://www.a7vtroubleshooting.com/ ?!
>
> Cleaner

Jep..har skrevet til "forfatteren" af siden et par gange, og han siger
også, at kører det, så skal man ikke opgraderer BIOS for hver
en pris.

Han er iøvrigt en herlig gut, hvad små-tips angår !