Nå, jeg har erfaret at hitman2 demo ikke ~
Fra : david

Dato : 23-08-02 20:43

Nå, jeg har erfaret at hitman2 demo ikke kører på voodoo kort trods at
kortet kører DirectX 8.1 også.
Kører det så på det gamle nividia tnt2 kort?
(jeg har endnu ikke andre kort)
Kender nogen i så fald en "nyeste"driver til tnt2 kortet hvorhenne kan jeg
få den?
-
david

Fra : david

Dato : 23-08-02 21:15

Forresten fejlmeldningsvinduet siger:

Fatal error:
Direct3D : Unable to create device. Try changing resolution or color depth

Men alt det har jeg prøvet.
-
david
..

Fra : Seth

Dato : 23-08-02 22:19

> "david" <mcag@mail.dk> skrev i en meddelelse

Drivers til TNT2 kort finder du på www.nvidia.com
Kortet benytter Detonator drivers, da det har en nvidia chip.

Seth

Fra : david

Dato : 24-08-02 16:59

> Kortet benytter Detonator drivers,
Mange tak for den oplysning.
-
David

Fra : david

Dato : 24-08-02 18:41

Jeg har skiftet til TNT2 kort og har fået computeren til at faktisk tage
kortet til sig og installerede detonator driverne Og det ville pc'en også
tage til sig, (fedt) og første gang jeg prøvede at starte Hittet Hitman2
startede den uden problemoser.
Så det vil godt starte på tnt2, Men ved ikke om det vil spille på tnt2 også.
Jeg får at se. (Jeg ved godt at mit bundkort, cpu og grafikkort er
uddateret. Skaffer mig snart nyt. Jeg skal jo kunne spille nutidige spil på
den også.)
Skriver ikke mere heri om dette.
Men det er en rigtig fed startmenumusik, Især ud af stereoanlæggets
højtallere.
-