CastAway dvd reg 1
Fra : Christian Catu

Dato : 23-08-02 20:45

Hejsa
Jeg har for lang tid siden købt subj. men glemt at se den. I går kom så
turen til den, og jeg må sige at jeg blev skuffet.
Der står på bagsiden, at den er i Anamorphic 2,35:1 (Anamorphic Scope), men
når man sætter den på, er den tydeligvis i 1,85:1 (Flat). Derudover er den
helt vildt grynet!
Er der andre der har observeret dette? Jeg forstår det sgu ikke helt
(I øvrigt tog jeg den frem fordi de havde den kørende som test dvd ude i
ElGiganten på et Phillips fjernsyn, og det så bare så ringe ud. Så måtte jeg
jo lige se om ikke min egen var bedre, men nej)

/Catu

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 23-08-02 20:59

"Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> escribió

> Der står på bagsiden, at den er i Anamorphic 2,35:1 (Anamorphic Scope),
men
> når man sætter den på, er den tydeligvis i 1,85:1 (Flat).

Hvad der står bag på DVDen skal jeg ikke kunne svare på, men filmen har
aldrig været i 2.35:1. Der var vist snak om at filmen netop ikke var optaget
i scope fordi øen var så høj og smal.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Christian Catu

Dato : 23-08-02 22:09

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvad der står bag på DVDen skal jeg ikke kunne svare på, men filmen har
> aldrig været i 2.35:1. Der var vist snak om at filmen netop ikke var

Sådan kan det jo gå. Jeg poster lige et billede af coveret i dk.binaer så i
kan se at det ikke er mig der er idiot :)

/Catu

Fra : Peter Larsen

Dato : 23-08-02 21:26

"Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> wrote in message
> [...]
jeg
> jo lige se om ikke min egen var bedre, men nej)

Hejsa

Jeg husker fra biffen at den var 1,85:1 og at billedet var meget grynet
i de mørke scener. Så vidt jeg husker var dette ikke noget problem i
dagsscenerne. Jeg mener at der tideligere i gruppen er blevet diskuteret
netop dette og at folk kom frem til at det fordi scenerne var optaget om
dagen og i post gjort mørke....men jeg kan da huske forkert :P

Hilsen

Peter

Fra : Jens Thomsen

Dato : 23-08-02 21:50

"Peter Larsen" <????Trump@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> netop dette og at folk kom frem til at det fordi scenerne var optaget om
> dagen og i post gjort mørke....men jeg kan da huske forkert :P

Du husker glimrende. Det er præcist sådan, det hænger sammen.

MVH
Jens