Thorvald Grønlund, Korsør 1925, gm Agnes A~
Fra : Aksel Thomsen

Dato : 23-08-02 20:22

Thorvald Grønlund boede 1924/25 i Slottensgade 14 i Korsør, men herefter
forsvinder alle spor. Thorvald var født 6/8 1889 i Skaarup By. Gift med
Agnes Andersen, født omkring 1883 i Kværndrup eller deromkring. (Kværndrup
på Fyn).
De havde vist tre drenge.

Alle oplysninger modtages med tak

Lis & Aksel Thomsen

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 23-08-02 22:02

"Aksel Thomsen" <Aksel_Thomsen@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Agnes Andersen, født omkring 1883 i Kværndrup eller deromkring. (Kværndrup

Når vi er kommet til den tid, er det så ikke relevant at
tale om kommunale optegnelser? Prøv at spørge
folkeregistret.
Hvis andre kan oplyse om, hvornår kommunerne
begyndte at føre optegnelser om personernes bopæle
i deres kommuner, kan I så ikke give denne besked her?

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Kurt Elmelund

Dato : 31-08-02 21:50

Jeg boede besynderligt nok i slottensgade 9 i Korsør i 1960'erne, jeg
arbejdede ved statsbanerne og der var en rangermester Grønlund, muligvis K E
Grønlund.

Kurt Elmelund

Fra : Aksel Thomsen

Dato : 05-09-02 17:58

Tak til alle, der her i gruppen og ved direkte mail, har hjulpet til med
oplysninger om ovennævnte familie.

Venlig hilsen Aksel Thomsen