God dyrlæge i nærheden af Sorø?
Fra : Jette

Dato : 23-08-02 18:38

Hej alle

Jeg har fået denne forespørgsel fra én der har været forbi vores
hjemmeside... nogen der kan hjælpe?

********************
Hejsa
Jeg vil bare høre hvem I vil anbefale omkring Sorø?
Jeg har både hunde og heste..

Jeg vil jo gerne bruge den bedste dyrlæge, og især nu der er så meget
med ham ved Århus.

Håber at høre fra jer.

MVH. Julie Schwartz
***********************

Mvh. Jette

Fra : Pia J

Dato : 24-08-02 11:40

> Jeg vil bare høre hvem I vil anbefale omkring Sorø?
> Jeg har både hunde og heste..

Jeg har af en katteopdrætter fået anbefalet Gimlinge Dyreklinik lige syd for
Slagelse, de har både smådyr og hestehospital. Indtil videre har jeg kun
været der én gang med en haltende hund, men de virker ok. Det er ikke så
langt fra Sorø.

:Pia

Fra : Linda Thomsen

Dato : 27-08-02 19:13

Frederiksberg dyreklinik i Sorø er også ganske god. Jeg har både benyttet
dem til mine katte og får.

Linda

Fra : Jette

Dato : 28-08-02 21:52

Tak til Jer begge.. jeg har sendt anbefalingerne videre

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk