Skriiig 2
Fra : Carina Bach Hansen

Dato : 23-08-02 18:27

Hej

Til de af jer der åbenbart ikke kan læse....vil jeg gerne lige påpege, at
jeg skrev i den første post, at jeg ikke havde andre muligheder end pension.
Derfor forsøger jeg at gøre det så godt som jeg nu kan, ved at prøve at
forhøre mig, om der er nogen der kender noget til ovennævnte kennel.

Jeg sætter ikke mine hunde i pension fordi jeg synes at det er det bedste
for mine hunde, men udelukkende fordi, at jeg ikke har andre muligheder!!!!

Der er ikke nogle der kan give mig mere dårlig samvittighed end jeg allerede
havde i forvejen

Men når jeg sætter en post op fordi jeg gerne vil høre fra nogen der kender
til pensionen, og nærmest bliver beskyldt for hundemishandling....Så er der
fandme da noget galt....Svar dog på det I bliver spurgt om. Det er fint nok
at I kommer med jeres mening, men behøver hele tråden at blive drejet til et
spørgsmål om man skal sætte hunden i pension eller ej???

Mine hunde skal i pension og hvis der er nogle der kender nogle gode steder
i jylland, så vil jeg da gerne høre fra jer. Men svar dog på spørgsmålet...
(Suk)

Hilsen Carina

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-08-02 20:56

Carina Bach Hansen <carina.bach(fjern dette )@hansen.mail.dk> skrev i en
> [...]
muligheder!!!!

> Der er ikke nogle der kan give mig mere dårlig samvittighed end jeg

Hej Carina

Forstår godt din frustration!
Men jeg synes absolut ikke, at du behøver have dårlig samvittighed, fordi
dine hunde skal tilbringe nogle dage i en hundepension.
Du har fået pensionen anbefalet af din dyrlæge og det ville vedkommende vel
næppe gøre, hvis forholdene ikke var i orden. Derudover var der svar fra
nogen, der havde prøvet pensionen og roste den meget.
Så tag du roligt på ferie, dine hunde skal nok klare det! De har jo da i
øvrigt også hinanden, så helt alene i verden er de jo ikke!

Med ønsket om at du (og hundene) må få en rigtig god ferie

mvh Eva

Fra : Sander

Dato : 23-08-02 21:03

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> øvrigt også hinanden, så helt alene i verden er de jo ikke!
>
> Med ønsket om at du (og hundene) må få en rigtig god ferie

Tilslutter mig lige Eva`s kommentar. : )

God ferie herfra også !

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 23-08-02 21:15

On Fri, 23 Aug 2002 19:26:36 +0200, "Carina Bach Hansen"
<carina.bach(fjern dette )@hansen.mail.dk> wrotd:

> [...]
>i jylland, så vil jeg da gerne høre fra jer. Men svar dog på spørgsmålet...

Jeg læste om en kennel "kan selævfølgelig ikke huske hvor" men det er
herhjemme og der kunne hundene få flæskesteg og bøffer , det var i
ekstrabladet for 2 mdr siden ca ,og i lorry, måske andre kan huske
hvad kennelen hedder ? hvis jeg nogen sinde var tvunget til at sende
min hund sådan et sted hen skulle han da også have bøffer og steg hver
dag

det var nu ikke meningen at give dig dårlig samvittighed , bliver jo
bare revet med af diskutionen nogle gange og er da sikker på at
nogle hunde klarer det helt fint sådan et ophold.

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 23-08-02 21:24

Hejsa

Hvis du kan finde mit svar i mængden af dint første indlæg, har jeg svaret
at du roligt kan sende dine hunde ud til Kennel Bobassen.
God ferie.
V H Gitte

Fra : John

Dato : 23-08-02 21:41

"Carina Bach Hansen" <carina.bach(fjern dette )@hansen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:ak5r69$npo$1@sunsite.dk...
> [...]
> i jylland, så vil jeg da gerne høre fra jer. Men svar dog på spørgsmålet...

Hej Carina.

Prøv at kigge i nethundeguidens kategori for hundepensioner. Der kunne måske
være nogle du kunne bruge i din søgen efter en hundepension.

http://www.nethundeguiden.dk/XcDirViewInCat.asp?ID=20

Håber du finder en god og plejende pension til dine hunde og at din ferie
må blive vellykket.

VH - John.
nethundeguiden.dk

Fra : MM

Dato : 24-08-02 23:03

Hej Carina!
Det at sende sin hund i pension, behøver nu absolut ikke at være en
traumatisk oplevelse altid (ihvertdfald ikke for hunden
Vi har et sted ved Solbjerg (midt/østjylland) som min mor har brugt gennem
mange år til hendes hund, og den er fuldstændig pjattet med at være der.
Allerede flere km før vi når derned, sidder hun (altså hunden) og logrer og
begynder at fise rundt omme på bagsædet. Når vi kører ind af deres
indkørsel, begynder hun at hyle og bjæffe (af glæde vel at mærke), og når vi
åbner døren springer hun ud, og fra det minut er vi luft for hende, for hun
har kun "morGrethe" i hovedet.
Jeg kan varmt anbefale denne pension, og er du interesseret, er du velkommen
til at skrive privat, så skal jeg sende dig adressen.
Venlig hilsen Mia