Lige noget for The Young Ones fans
Fra : Per.K

Dato : 23-08-02 16:12

Der kommer et boxset med samtlige af The Young Ones afsnittende.
Boxen hedder:
The Young Ones, every stoopid episode
Den vil også indeholde lidt ekstra materiale.
Estimeret pris i DK: 549kr

Premiere dato: 17 september

Venligst Per

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 26-08-02 20:28

> Der kommer et boxset med samtlige af The Young Ones afsnittende.
> Boxen hedder:
> The Young Ones, every stoopid episode

Sikke et sammentræf. Jeg var lige hjemme hos min mor og rode mine gamle ting
igennem, og der fandt jeg 4 Young Ones bånd, og tænkte at de skulle da ses
igen efter så lang tid, og så læser jeg din post samme aften. Yes! det
glæder jeg mig til. Jeg har 12 afsnit på de 4 bånd, hvor mange er der ialt?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Jens Thomsen

Dato : 26-08-02 20:36

"Martin Sjøstrand" <sjoestrand@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> igen efter så lang tid, og så læser jeg din post samme aften. Yes! det
> glæder jeg mig til. Jeg har 12 afsnit på de 4 bånd, hvor mange er der

SVJH kun de 12. Serien kørte kun i to sæsoner.

Noget helt andet er, at det bliver spændende at se, hvilke versioner vi får
på dvd. Der har været en del diskussion på forskellige boards de seneste
uger. Angiveligt klippede amerikanerne en del i udsendelserne, og selv
briterne har efterfølgende sakset i musiknumrene pga. rettighedsproblemer.

MVH
Jens

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 16-09-02 22:07

On Mon, 26 Aug 2002 21:35:42 +0200, "Jens Thomsen" <nobody@home.dk> wrote:

> [...]
>uger. Angiveligt klippede amerikanerne en del i udsendelserne, og selv
>briterne har efterfølgende sakset i musiknumrene pga. rettighedsproblemer.

BBC Prime har sendt Young Ones i en udgave med alle referencer til
racisme, arabere og terrorister fjernet. Det har især smadret afsnittene
"Oil" og "Boring".

--
Ask me for directions.