weird problem ?
Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 23-08-02 15:16

Hejsa NG

Jeg sidder og roder med at lave mig et digitalt c.v og har lavet en side hvor folk kan skrive en kommentar
og rate den.

Alt indhold er i <div id="content"></div>
alle tags er i <table width="710">

#content har en width på 720px og en padding på 5px
men når man går ind på siden får <div id="content"> en width på 730px
Dette kan ses ved at padding i højre side er over 5px

Jeg kan ikke finde fejlen, er der nogle der kan fortælle mig hvorfor den gør det ?

link
<http://www.ideon.dk/newcv/ratings.php?fromPage=1>

m v h
Ronni
rofe@mailme.dk

Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 23-08-02 17:00

Jeg har løst problemet, som var padding: 5px; der blev lagt til width: 720px; hvilket vil
sige at hele div blev 730px;

/Ronni

Fra : Jørn Andersen

Dato : 23-08-02 19:20

On Fri, 23 Aug 2002 18:00:29 +0200, <rofe@mailme.dk> wrote:

>Jeg har løst problemet, som var padding: 5px; der blev lagt til width: 720px; hvilket vil
>sige at hele div blev 730px;

The box width is given by the sum of the left and right margins,
border, and padding, and the content width.

--
Jørn Andersen,
Brønshøj