Så er det endeligt blevet DAGEN!!
Fra : Majer

Dato : 23-08-02 15:04

Hej med jer!!

Endelig, endelig, endelig... Skal vi hente Creamy i dag! Nu har vi også
"kun" ventet på hende i 3 mdr. (Vi "købte" hende, da hun var 2 dage gammel).
Det har godt nok været en lang uge, men en endnu længere dag!! Puha... men
nu er ventetiden overstået, og vi kører op og henter hende inden for den
næste times tid!! *jubler*...

Håber at Peter tager rigtigt godt imod hende! Hvis ikke, så har jeg garderet
mig med en flaske Felifriend. Håber dog ikke at jeg får brug for den, for
alvor.

Mange hilsner fra en utålmodig

-- Majer (er der ikke snart gået en time?!?!?)....*G*..

www.majer.dk

Fra : Mette B

Dato : 23-08-02 20:41

Hej Majer.

Kan godt forstå du glæder dig til at få Creamy hjem, 3 mdr er også lang tid
at vente.
Så får vi vel snart nogle billeder at se?

Held og lykke med sammenføringen af hende og Peter.

mange hilsener fra Mette.

Fra : Majer

Dato : 24-08-02 08:11

"Mette B" <mette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så får vi vel snart nogle billeder at se?

jeg har allerede lavet en hjemmeside til hende. Der er billeder fra hendes
opdrætter. Skal nok lægge nogle flere ind, når der falder lidt ro over
huset.

> Held og lykke med sammenføringen af hende og Peter.

Mange tak, indtil videre går det vist fint nok. De har da ikke været oppe og
slås. Hvæser bare, når de kommer for tæt på hinanden. Hun er ret modig, hvor
Peter ber lidt tilbageholdende. Men han holder øje med hvor hun er!

I nat har vi lukket døren på klem til stuen, hvor jeg så har sovet sammen
med Creamy. Hun er en rigtig kælepotte, som spinder vildt højt!

Så... mon ikke det nok skal gå?!?...

Morgen hilsner fra
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Mette B

Dato : 24-08-02 10:01

"Majer" <majbritt{REMOVE}@majer.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har allerede lavet en hjemmeside til hende. Der er billeder fra hendes
> opdrætter. Skal nok lægge nogle flere ind, når der falder lidt ro over
> huset.

Har lige været inde at se Creamys hjemmeside, hun ser bare dejlig ud. Glæder
mig til at se flere

> [...]
>
> I nat har vi lukket døren på klem til stuen, hvor jeg så har sovet sammen
> med Creamy. Hun er en rigtig kælepotte, som spinder vildt højt!

Det tror jeg helt sikkert, de skal nok bare se hinanden an. Så om lidt tid
bliver der nok kattefræs hjemme ved jer

Mange hilsener fra Mette Og de to fræsere Choko og Gonzo.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-08-02 11:13

> [...]

> jeg har allerede lavet en hjemmeside til hende. Der er billeder fra hendes
> opdrætter. Skal nok lægge nogle flere ind, når der falder lidt ro over

Årh hvor er du da kær *S*
Tillykke med den lille pige
Peter kan da ikke modstå sådan en lille charmetrold

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk