MS Windows
briani 27239
Problemer med XP
Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 23-08-02 13:06

Hejsa!!

Jeg har nu kørt Windows XP Prof i et godt stykke tid, men det er nu begyndt
at drille mig lidt.

Hvis jeg åbner en side hvor der er lidt java på, så henter den godt nok et
eller andet, men så åbner den en side hvor der står XP ikke understøtter
java mere, hvad kan jeg gøre?

Når jeg ser AVI (divx) film i mediaplayer eller DivX Player 2.0 Alpha, har
den det med at hakke meget, og lige pludselig passer billede og lyd ikke
sammen, hvad kan der være galt?

800mhz thunderbird
768 PC133 ram
1*20 & 1*60gb Seagate.
Asus V7100 GeForce 2 MX 32mb

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-08-02 13:41

On Fri, 23 Aug 2002 14:05:51 +0200, "CHAPY/ Kasper Pedersen"
<chapy@mail.dk> wrote:

> [...]
>eller andet, men så åbner den en side hvor der står XP ikke understøtter

Hente JVM. Prøv at kigge nogle dage tilbage i gruppen.

Morten
morten@bowman.dk