Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Technikdirekt og moms
Fra : Aske Holst

Dato : 19-02-01 15:56

Jeg har sidste år glædet mig over at have sparet den del tusinde ved at købe
fra Technikdirekt.de,
men nu er spørgsmålet: Beregner de stadig tysk moms?
Årsagen til spørgsmålet er at jeg mindes noget om en EU-regler der betød at
virksomheder der solgt for over et vist beløb (250.000?) fra næste momsår
skulle afregne moms i det land de solgte til, i stedet for
afsendelseslandet. Men om det gælder for Technikdirekt ved jeg ikke.

- Aske

Fra : alex

Dato : 19-02-01 16:01

De opretter bare et nyt firma hver gang

Fra : PJ

Dato : 19-02-01 16:24

Hvis ikke Technikdirekt vil give dig besked - så køb dog et andet sted.
PJ

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 19-02-01 17:59

Hej Aske,

Sidst jeg bestilte fra dem i starten af januar var det med tysk moms..

Hilsen
Kenneth

Fra : Søren Helbo Søgaard

Dato : 20-02-01 09:51

Hej Aske.

Jeg har også lige købt hos dem, til den pris de annoncerer med på nettet,
så der er ingen problemer med momsen overhovedet.

mvh.

Søren