IMac på exchange server og 2000 Server
Fra : Henrik Petersen

Dato : 23-08-02 08:05

hej læser

Jeg bor i en andelsforening hvor vi har et lokal-netværk, min kæreste har nu
købt en iMac, men hvordan får vi den på netværket, den skal køre DHCP, er
der nogle der kan lave en lille guide, gerne med billeder.....hjælp

henrik

Fra : Ben Knudsen

Dato : 23-08-02 18:52

hep@image.dk writes:
> [...]
>købt en iMac, men hvordan får vi den på netværket, den skal køre DHCP, er
>der nogle der kan lave en lille guide, gerne med billeder.....hjælp

Sæt den til at køre DHCP i kontrolpanelet TCP/IP, hvis i kører os 9. Under
Os X burde det gå mere eller mindre af sig selv. Ellers kan i spørge i
dk.edb.mac

Mvh Ben