Spørgsmål.
Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 23-08-02 07:16

Hejsa.
Her I gruppen er det svært at stille et spørgsmål, man skal ikke forvente at
få svar. En skrev : Er kennel Bobassen god? Prøv at tjekke hvor mange svar
der er reelt på det. Hun skrev ikke er det forsvarligt at sætte min hund i
pension.
Det ville være utrolig dejligt om man svarede på spørgsmål, istedet for
straks at angribe folk.
V H Gitte

Fra : M. Jørgensen

Dato : 24-08-02 14:13

Jeg vil give dig helt ret. Man orker næsten ikke at stille et spørgsmål. Der
kommer mange svar, men ikke på det man spørger om.Alle mulige holdninger ser
dagens lys, men ikke nogen svar !

Fra : Nina El Falaki

Dato : 24-08-02 15:20

Det vil jeg ikke give dig ret i. Meninger og holdninger er jo også et slags
svar - i de fleste tilfælde.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : M. Jørgensen

Dato : 27-08-02 20:13

Du ved jo udmærket hvad jeg mener !
Hvis man f.eks. spørger til en bestemt hundepension, så er der straks en,
som svare at det er synd for hunden at komme i pension, for at give et
eksempel. De fleste mennesker er vel kede af at skulle sætte deres dyr i
pension, men når der ikke er andre muligheder, vil man da gerne undersøge om
folk kender den man er blevet anbefalet.Så jeg er uenig i at meninger og
holdninger er det samme som et svar.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 28-08-02 01:23

Nu skrev jeg *i de fleste tilfælde*

For øvrigt kender jeg da en lille hundepension i Nordsjælland, som jeg med
glæde vil overlade min hund til.