Sorte - en herreløs fertil hankat!
Fra : Louise Viborg

Dato : 23-08-02 06:56

Hej alle!
Mine forældre har længe haft en kat rendende,som de begyndte at fodre,
da han var meget tynd og sulten. De har en huskat i forevejen, som ikke
plejer at kunne enes med andre katte, men ham her var ikke så slem
Dog blev det lidt for meget for hende, da han begyndte at gå IND i deres
hus også

Ja, nu var det jo mig, der døbte Tortie, fordi hun var....tortie *G* og
mine forældre er åbenbart ligeså opfindsomme, og har døbt den sorte
hankat....Sorte *G* Det ligger åbenbart til familien *G*

Jeg så ham første gang igår til min søsters fødselsdag, og gav ham noget
tørfoder og lever, som han slugte i sig. Han er ikke tynd mere efter
mine forældre begyndte at fodre ham. Han er meget smuk, helt sort med en
hvid medaljon. Så er han meget lang, slank og muskuløs, og har en meget
langt hoved, med en helt lige profil. Jeg vil skyde på, at der er noget
orientalsk race bag ham.

Nå, men vi far vil gerne have ham kastreret og beholde ham. Jeg fortalte
om Kattens Værns genudsætningsaftale, hvor de kunne for ham kastreret
for 500 kr. Men min mor vil ikke beholde ham, og så er de jo lige vidt.
Så da han alligevel var i haven igår, skrev jeg mine forældres tlf. nr.
ned på en seddel og gav ham en elastik på med tlf. nr. ligesom jeg
gjorde med Tortie, Så hvis han har nogle ejere, ringer de forhåbentlig
til mine forældre, hvis de er interesserede i deres kat. Hvis han stadig
render med det om en uge, sagde jeg, at de skulle ringe til Kattens Værn
eller Inges Kattehjem, og få ham derud, så de kan finde et godt hjem til
ham. Han er meget kælen, især hvis man ikke vil kæle ham Nu har vi
jo små 3 uger gamle killinger, så jeg skulle ikke røre ved ham, og han
traskede efter mig hele tiden fordi han ville kæles Jeg tror kun han
er omkring 1 års tid gammel.

Min mor siger hele tiden, at han har det fint, som han har det. SÅ fik
hun den helt store moalprædiken om uønskede killinger, sygdomme, kolde
vintre osv.

Nu ser vi hvad der sker med den dejlige misser Kan sgu godt forstå
min far vil beholde ham, for han er fantastisk sød og smuk

Venlig hilsen
Louise Viborg

Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk - KILLINGER TIL SALG

Fra : Jette

Dato : 23-08-02 18:32

"Louise Viborg" skrev:
[klip]
> [...]
>
> Nu ser vi hvad der sker med den dejlige misser Kan sgu godt forstå
> min far vil beholde ham, for han er fantastisk sød og smuk

Jeg kan godt forstå din far gerne vil beholde ham, og jeg krydser fingre
for at din prædiken måske har givet din mor noget at tænke over.

Jeg gav selv min mor en ordentlig omgang sidst jeg besøgte hende (de har
vilde katte i stalden), og pludselig spurgte hun "hvilke møbler er gode
at have når man har kat?"... well, måske et lidt underligt spørgsmål
*S*, men i hvert fald havde jeg åbenbart givet hende noget at tænke over

Jeg krydser fingre for at Sorte får et godt hjem, uanset hvor det
bliver.

Mvh. Jette

Fra : Kate

Dato : 23-08-02 22:03

"Louise Viborg" <shunozahra@rodsen.dk> wrote in

> Nu ser vi hvad der sker med den dejlige misser Kan sgu godt
> forstå min far vil beholde ham, for han er fantastisk sød og smuk

Så synes jeg bestemt at du skal bearbejde din far noget mere så Sorte
kan blive kastreret og stoppe med at lave killinger, nåja, du behøver
jo ikke hele smøren Det ku' jo være at hvis du får din far til
_også_ at køre moral på din mor at det kunne hjælpe.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer