Diablo 2 socket
Fra : Johnny Berndt

Dato : 23-08-02 05:32

Røget på D2X igen, men kan ikke huske hvordan man sætter ekstra socket på et
alm. våben el. armor.
Mangler både et 4 og 5 socket til runer.

Fra : Highlander

Dato : 23-08-02 10:41

"Johnny Berndt" <jabking@city.dk> skrev i en meddelelse
> Røget på D2X igen, men kan ikke huske hvordan man sætter ekstra socket på
et
> alm. våben el. armor.
> Mangler både et 4 og 5 socket til runer.

1. quest i act 5 giver dig mulighed for at lave huller i en ting efter eget
ønske.
du får kun et hul i uniqu og set ting.

Highlander
--
Enjoy life. Theres plenty of time to be dead.

Fra : Devast8or

Dato : 23-08-02 13:09

Du får også kun et i rare items, og et eller to i magiske (det kommer an på
ilvl). I normale og superior kan du få op til det maksimale antal sockets,
men det er (vistnok) ikke garanteret. Og du får (vistnok) aldrig 6 sockets i
en GMB selvom AS siger at den kan have op til 6.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Johnny Berndt

Dato : 24-08-02 03:26

jeg mente at have læst et sted, at man kunne bruge 6 perfekte ædelsten og så
et våben for at lave et ekstr hul, men det kan være jeg husker forkert.
jab

Fra : Gizmoduck

Dato : 24-08-02 11:01

On Sat, 24 Aug 2002 04:25:34 +0200, "Johnny Berndt" <jabking@city.dk>
wrote:

>jeg mente at have læst et sted, at man kunne bruge 6 perfekte ædelsten og så
>et våben for at lave et ekstr hul, men det kan være jeg husker forkert.

jeg tror det du tænker på er 6 perfect gems og en soj(stone of jordan)
eller sådan noget, jeg tvivler på der er ret mange der bruger den
opskrift

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...

Fra : Devast8or

Dato : 24-08-02 13:32

Nej, opskriften med 6 perfect gems giver et nyt magisk item af samme slags,
men så vidt jeg husker er kvaliteten normaelt ikke supergod (mener at max
ilvl i den opskrift er 40). Men den er udmærket til charms :)

Og Gizmoduck har ret, for at få en ekstra socket i et item med cuben skal du
bruge en SOJ (og noget andte jeg ikke lige kan huske). Så er det altså lidt
smartere at booste et par characters frem til Shenk.

Devast8or

--
Spamfilter activated