Upload fejl
Fra : Boris Nielsen

Dato : 22-08-02 23:56

Hej gruppe.
Jeg har problemer med at lægge et websted op på et webhotel. Når den er
næsten færdig kommer der en
boks frem hvor der står noget med at serveren har sendt et svar som ikke
kunne genkendes af Frontpage, og jeg
skal kontakte serveradministratoren. Jeg uploader med http, da det er et
rent frontpage hotel, med server ekstentions installeret, det er en Unix
server.
Når jeg tjekker sitet i webbrowseren kan jeg se at der mangler en del i at
blive uploadet. Hvis jeg så prøver at opdatere webstedet og uploade igen,
men kun som opdatering, kan den slet ikke sende resten, men kommer med en ny
fejl: "Timeout for server "" er udløbet. Den aktuelle anmodning er ikke
blevet færdigbehandlet"
Jeg har selvfølgelig kontaktet webhotellet, som siger deres andre Frontpage
kunder ikke har de samme problemer, de resetter mit websted så jeg kan prøve
igen, men nu har jeg oplevet det samme 3 gange. Jeg skal bruge Frontpage
server udvidelserne, så jeg kan ikke bruge ftp.
Er der nogen der kender til dette problem vil jeg være taknemmelig for den
hjælp jeg kan få.
Boris Nielsen

Fra : Johnny

Dato : 23-08-02 13:20

"Boris Nielsen" <bp.nielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har selvfølgelig kontaktet webhotellet, som siger deres andre
Frontpage

Gætter på at det er Tiscali, er det sandt ?

hilsen

Johnny

Fra : Boris Nielsen

Dato : 23-08-02 14:41

Nej, det er nu Netgroup. Problemet er i øvrigt løst, idet jeg er blevet
flyttet over på en Windows 2000 server i stedet for Unix
Nu virker min søgeformular bare ikke....hmmm.
hilsen Boris

Fra : Ulrik Friis

Dato : 24-08-02 17:12

> Nej, det er nu Netgroup. Problemet er i øvrigt løst, idet jeg er blevet
> flyttet over på en Windows 2000 server i stedet for Unix
> Nu virker min søgeformular bare ikke....hmmm.
> hilsen Boris

Din udbyder lader ikke rigtig til at have styr på sin serveropsætning. Du
skal bede ham om at starte indexing service og lave et katalog for dit
website. Når han har gjort det, skal du gen-uploade din søgeformular. Lav en
lille rettelse i formularen, så serveren kan se det er "ny" formular. Så
burde det virke.

mvh
Ulrik