Spille pík
Fra : xganon

Dato : 22-08-02 23:25

Hvor'dan kan det være. Når jeg kommer til en strand, tager tøjet af straks får
stivpík, så må jeg op i klitterne og

---
This post was anonymized at http://www.xganon.com
---

Fra : Peter Juhl

Dato : 22-08-02 23:42

xganon wrote:

> Hvor'dan kan det være. Når jeg kommer til en strand, tager tøjet af straks
> får stivpík, så må jeg op i klitterne og

jeg har nu kun været i klitterne en gang men det var nu sidste år - jeg mener
what so ever at Peters om end geniale OT/ xpostninger er både morsomme
og en lettelse når de fremkommer i den måle stok 4-5 gang er sjovt men
50 indlæg det er sgu meget sjovt der synes jeg at det er oplagt at smutte op
i klitterne.

/Platmah

Fra : Clark Kent

Dato : 22-08-02 23:47

"Peter Juhl" <dev-null@list.inet.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og en lettelse når de fremkommer i den måle stok 4-5 gang er sjovt men
> 50 indlæg det er sgu meget sjovt der synes jeg at det er oplagt at smutte

Choknar siger: Jeg får den i prutten i klitten

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-02 20:04

"xganon" <remailer@xganon.com> skrev i en meddelelse
> Hvor'dan kan det være. Når jeg kommer til en strand, tager tøjet af straks
får
> stivpík, så må jeg op i klitterne og

slå dig selv i hovedet med en stegepande fordi du er så dum?