MS Windows
briani 27239
Logon
Fra : Karin O. Jørgensen

Dato : 22-08-02 23:03

Hej gruppe.

Jeg har lige fået installeret xp.
Jeg har fået et problem. Når jeg går ind i brugerkonti og vil ændre måden,
hvorpå jeg logger af og på ,idet jeg gerne vil bruge velkomstsiden.

Jeg får dette svar " Client Services for Netware har deaktiveret
velkomstsiden og hurtigt brugerskift. Hvis velkomstsiden og hurtigt
brugerskift skal gendannes, skal der fjernes Client Services for Netware"

Hvordan gør jeg dette?

Med venlig hilsen

Karin

Fra : Morten

Dato : 23-08-02 15:56

> [...]
> velkomstsiden og hurtigt brugerskift. Hvis velkomstsiden og hurtigt
> brugerskift skal gendannes, skal der fjernes Client Services for Netware"

Måske der er hjælp at finde hos google:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=remove+Client+Services+for+Netware

Mvh.
Morten

Fra : Simon Kamber

Dato : 23-08-02 23:49

On Fri, 23 Aug 2002 16:56:21 +0200, "Morten" <morten789@hotmail.com>
wrote:

>Måske der er hjælp at finde hos google:
>http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=remove+Client+Services+for+Netware
Er det ikke et lidt plat svar. Ville det ikkke være bedre med et link
eller et svar?
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen