ros til nyhedsgruppen
Fra : hansfenneberg

Dato : 22-08-02 22:10

Selvfølgelig er det farligt at begynde at rose nogen, måske vil få tro, at
man er ude på noget- andre at man vil sælge noget, i mit tilfælde er ingen
af delene sandt.Jeg ønsker blot at rose NG for at være et godt og
informativt sted at læse om praktiske forhold vedrørende sejlads.Sjældent
har jeg læst så meget god information om emnet, uden at nogen gør en
pestilens af sig selv.
Så uden at være stil-dommer : rigtig god nyhedsgruppe at følge med
Desværre er alle NG ikke lige så heldig.

Fen

Venlig hilsen
Fen

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 22-08-02 22:45

"hansfenneberg" <hansfenneberg@city.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Så uden at være stil-dommer : rigtig god nyhedsgruppe at følge med
> Desværre er alle NG ikke lige så heldig.

Søsportsfolk er relativ rolige mennesker...

Hr. Bjørn

Fra : Per

Dato : 23-08-02 07:04

> Søsportsfolk er relativ rolige mennesker...

Ja, der nogen der "viger" mere end vigereglerne: =oD

--
_/)____/)____/)

Hilsen Per

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 23-08-02 08:46

"Per" <per.k1.joergensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, der nogen der "viger" mere end vigereglerne: =oD

Jep .... i modsætning til dem som er på slingrekurs...

Hr. Bjørn

Fra : Thomas Brøgger

Dato : 23-08-02 23:40

"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@pFJERNDETTEost3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jep .... i modsætning til dem som er på slingrekurs...

Styrbooooord!

/Thomas

Fra : Claus Frørup

Dato : 23-08-02 16:36

Isang tao pinangalanan hansfenneberg nagsulat :

klip
>Så uden at være stil-dommer : rigtig god nyhedsgruppe at følge med
>Desværre er alle NG ikke lige så heldig.

Amen
--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : Tim Sørensen

Dato : 24-08-02 09:57

"Claus Frørup" <claus@froerup.dk> wrote
> Isang tao pinangalanan hansfenneberg nagsulat :
>
> klip
>
> Amen

Ja skål da på det

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : rimsoh

Dato : 24-08-02 18:07

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> "Claus Frørup" <claus@froerup.dk> wrote

> Ja skål da på det

for ikke at forglemme dem der " falder af på den "
tros alt et roligt folk.

Fra : Tim Sørensen

Dato : 24-08-02 23:29

"rimsoh" <hosmir@tdcadsl.dk> wrote in message
> for ikke at forglemme dem der " falder af på den "
> tros alt et roligt folk.

Heheeee

--
Mvh.... Tim Sørensen