Ericsson R600 og opdatering af software
Fra : kcdc

Dato : 22-08-02 22:06

Hej alle i NG!

Jeg går og overvejer et køb af ovenstående og har derfor med stor
nysgerrighed læst om den her i nyhedsgruppen. Men jeg er desværre ikke helt
blevet klar over en række ting.

Jeg har eks. efterhånden fundet ud af at R600 ikke har T9 ordbog, men
eziText (som eks. ikke tillader at tilføje ord).

Nu er det så at jeg læser om nogen der siger at softwaren KAN opdateres
sådan at man får T9. Har I (som siger det kan lade sig gøre) selv fået det
gjort
, og i så fald, kontaktede I forhandleren, eller de her TeleService direkte?

Jeg håber at der er nogen der kan give mig et svar

På forhånd tak!

Kim Christensen

Fra : [2730]Rasmus

Dato : 23-08-02 08:21

Læs tråden fra d. 20/8 KL 20.02 !!

Rasmus
dontspamme@FJERNoncable.dk

Husk at fjerne "FJERN" ved reply!

Fra : kcdc

Dato : 23-08-02 13:26

Det havde jeg faktisk gjort! Men jeg havde ikke nærlæst datoerne.......jeg
antog simpelthen at det var længere tid siden at den tråd startede.....

Dvs. du har altså fået sendt dyret derind. Hvad sagde de ang. omkring
hvorlænge det sådan ca. ville tage?

Jeg har også lige et tillægsspørgsmål angående batteritiden, hvorlænge kan
den sådan holde (i praksis)? Er det så katastrofalt som nogen har antydet?

Håber at du kan hjælpe mig lidt.......

mvh
Kim Christensen

Fra : [2730]Rasmus

Dato : 23-08-02 13:44

> Dvs. du har altså fået sendt dyret derind. Hvad sagde de ang. omkring
> hvorlænge det sådan ca. ville tage?

Et par dage

> Jeg har også lige et tillægsspørgsmål angående batteritiden, hvorlænge kan
> den sådan holde (i praksis)? Er det så katastrofalt som nogen har antydet?

Tja, jeg har kun haft den en lille uges tid, men umiddelbart synes jeg den
er lidt ringere end min T 20'er var. katastrofalt er det da ikke.

Rasmus

Fra : kcdc

Dato : 23-08-02 13:48

> Tja, jeg har kun haft den en lille uges tid, men umiddelbart synes jeg den
> er lidt ringere end min T 20'er var. katastrofalt er det da ikke.

Hvorlænge kan den holde?
3-5 dage eller sådan noget?

kcdc

Fra : [2730]Rasmus

Dato : 23-08-02 19:04

> Hvorlænge kan den holde?
> 3-5 dage eller sådan noget?

jaa - de skriver selv 150 timer på sb., men det kommer jo an på mange ting.

Rasmus

Fra : kcdc

Dato : 24-08-02 19:27

Hej igen!

Jeg kunne faktisk godt tænke mig at høre hvordan mobilen ter sig efter at du
har fået den opdateret!

kcdc

Fra : [2730]Rasmus

Dato : 25-08-02 00:09

> Jeg kunne faktisk godt tænke mig at høre hvordan mobilen ter sig efter at
du
> har fået den opdateret!

Det kunne jeg også godt, men vi må vente og se.