En kat - SUK
Fra : Katrine

Dato : 22-08-02 21:40

Hej igen

Jeg har tidligere været flittig bruger af denne side, men har af
forskellige årsager været fraværende i en lang periode. Jeg har nu et
problem og håber på lidt hjælp forståelse. Jeg har søgt lidt i bunken af
indlæg, og ved at problemet har været oppe før, men jeg har ikke fundet
mit svar.

Da jeg lider af sclerose er jeg nødt til at flytte fra min nuværende
lejlighed på 2. sal til en i stue-etagen. Kommunen har været effektiv
(hvilket mirakel … ) og på kort tid anvist mig en bolig. Det er et
dejligt lille rækkehus med en lille have i en boligforening, og så
opstår problemet … Det er tilladt at holde husdyr: en kat eller en hund
… Det er en bolig jeg har fået anvist, hvis jeg siger nej til den får
jeg ikke et andet tilbud. Da jeg ikke orker at gå på trapper, har jeg
ikke noget valg – Jeg er nødt til at tage imod boligtilbudet.

Jeg er ved at blive sindssyg. Min kæreste mener ikke, det er et stort
problem, men det er heller ikke hans katte. Han elsker dem, men det er
mit ansvar, min beslutning. Jeg kan da ikke vælge … Josefine eller Blip
– De hører sammen, de er hinandens bedste venner. Jeg forhørte mig
forsigtigt hos boligforeningen – Dispensation? Det skal jeg ikke regne
med at få.

Det betyder at jeg har nogen muligheder:

1.   Lade som om jeg ikke kender reglerne og bare have kattene indendørs.
Reglerne siger dog at alle husdyr skal registreres, men det har jeg
måske glemt? Jeg vil leve i konstant angst for at nogen skal angive mig.

2.   Snakke med naboerne. Måske kan den ene blive registreret på naboens
adresse. Er der nogen som spørger kan jeg sige at jeg passer den. Hvad
sker hvis det bliver opdaget?

3.   Finde et godt sted til den ene. Josefine er meget forsigtig og bliver
nemt skræmt af fremmede, så det skal ikke være Josefine. Blip virkede
noget ustabil da vi fik ham, men efter at Josefine kom til er han blevet
til en rigtig dejlig kat. Vi han klare at blive flyttet og miste
Josefine? Det skal ikke være Blip, det er at lege med hans psyke. I
øvrigt vil jeg ikke klare at vælge. De er et team.

4.   Finde et godt sted til dem begge. Det vil jeg ikke – Jeg vil ikke af
med mine katte.

5.   Søge en dispensation, som jeg sandsynligvis ikke får.

Jeg vil selvfølgelig arbejde på at ændre reglerne, men det lykkedes
måske ikke. Er der nogen som har haft succes med at få reglerne ændret?
Er der nogen som har forslag til ordlyden i nye regler? Hvorfor kan en
nabo have ti børn og en anden en gigant bamse hund, når jeg ikke kan
have 2 indendørs katte?

Jeg er ved at blive sindssyg af bekymring. Hvad skal jeg gøre?

Her til sidst lige en hilsen fra Blip og Josefine. De har lige jagtet et
stankelben. Miaooo – ”Mor gør noget jeg kan ikke nå”. Josefine brokker
sig altid når hun ikke får sin vilje. Loftslampen bliver selvfølgelig
slukket og en standerlampe tændt, hvilket bevirker at stankelbenet
flyver ned til lyst. Josefine jager tilfreds videre. Blip kigger
bekymret: ”Er det helt sikkert?” tænker han lige som min kærest reder
lampen fra at vælte. Med lampen oprejst kan jagten fortsættes. Min
kæreste siger til Josefine: Du skal bare klappe poterne sammen om den.”
Som sagt så gjort. 2 sekunder senere har Fine klappet poterne sammen om
stankelbenet og puttet det i munden. Tyg, tyg og stankelbenet er
forsvundet. Blip er stadig bekymret – Hvor blev det af? Han er en dejlig
kat, bare ikke så hurtig. Hvis han skulle fange noget, vil han sikkert
vente til det helt perfekte øjeblik … Man kan frygte, at byttet vil dø
af alderdom inden han angriber. Josefine hun er til gengæld meget
hurtig, hun glemmer bare ofte at lave en risikovurdering af situationen.
Det var ikke overraskende, at hun var lige ved at få lampen i hovedet.

Hvordan kan jeg leve uden dem?

Brum, spind og suk fra
Katrine, Blip og Josefine.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jette

Dato : 22-08-02 22:02

"Katrine" skrev:
> [...]
en
> nabo have ti børn og en anden en gigant bamse hund, når jeg ikke kan

Hvis det var udekatte var problemet stort... men da det jo er indekatte,
og derfor ikke er sådan umiddelbart synlige, ville jeg helt sikkert lade
som om jeg ikke kendte reglerne

Du må bare gå lidt stille med dørene og undgå at invitere en af
regelrytter-naboerne indenfor

Kig i kontrakten... der står sikkert noget om konsekvensen ved at have
for mange dyr. Kan dog ikke forestille mig, at de kan smide dig ud med
det samme... du får sikkert først en advarsel.

Og sig så til misserne at de kun må side én ad gangen i vindueskarmen

Mvh. Jette

Fra : Sander

Dato : 22-08-02 22:19

"Katrine" <Katrine.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> 2. Snakke med naboerne. Måske kan den ene blive registreret på naboens
> adresse. Er der nogen som spørger kan jeg sige at jeg passer den. Hvad

Mulighed nr. 1 eller 2, ville jeg vælge. Hvis naboerne spørger, så passer du
kattene. Selvfølgelig, hvis du skulle være heldig, med et par gode naboer,
så ville det da være genialt, hvis du kunne få, den ene kat registreret der.

Hvis nogen skulle "opdage" det, vil jeg gå ud fra, at du får en advarsel fra
boligforeningen.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Annette Skovbon

Dato : 23-08-02 00:18

Hej Katrine,
Kontakt mig lige via annetteskovbon@yahoo.dk
Vh. Annette

Fra : Sofia

Dato : 23-08-02 08:04

Hej Katrine.
Jeg er kommet i samme situation, men jeg prøver at snige mig ind i nattens
mulm og mørke med min gamle hun mis på 11 år og den lille killing med kun et
øje som min datter fandt . Men jeg leder stadig efter et hjem til den anden
killing som også var blevet mishanlet, den fandt hun også. Jeg tør
simpelthen ikke at tage tre katte med, men jeg har fået lov til at tage min
hund med. Prøv og gør det, for at skal af med sine dyr er næsten det samme
som med børn. Jeg har også 5 heste der er sat til salg, det hele er bare
noget lort. mit problem er at jeg er blevet alene.
Bedste tanker Doris.

Fra : Gitte J. Lock

Dato : 23-08-02 09:29

"Katrine" <Katrine.news@kandu.dk> wrote in message > Hej igen

> [...]
> hurtig, hun glemmer bare ofte at lave en risikovurdering af situationen.
> Det var ikke overraskende, at hun var lige ved at få lampen i hovedet.

Åhr nej, Katrine... bare jeg dog kunne hjælpe! Da jeg nu kender Blip og
Fine, er jeg bare endnu mere ked af, at du er rendt på det problem! Blip og
Fine passer lige så godt sammen som sol og sommer... det ville være synd at
skille dem ad
Kommunen må da kunne hjælpe... de burde da ikke henvise dig til en bolig,
hvor du ikke kan få kattene med!!! Og ellers... ja, jeg ville enten s.... på
reglerne og tage chancen, eller gå til boligforeningen og derefter til alle
de medier, der evt. ville tage problemet op: den seneste sag, hvor en ung
pige blev anvist en fuldkommen uduelig bolig (hvor hun ikke måtte få sin
hund med), taget i betragtning kan man jo opnå noget, når man altså får det
op i pressen.
Held og lykke til med det hele
-Gitte

Fra : Katrine

Dato : 23-08-02 10:49

Hej Gitte

Jeg tror du har for høje tanker om kommunen. Det er netop dem, som har
anvist mig denne bolig på trods af, at jeg i skemaet havde anført, at
jeg har to katte. Filosofien er, at når jeg nu beder om en bolig, skal
jeg bare være glad for at få en, hvor jeg må have en kat. Det er ikke
deres problem, at jeg så skal skille mig af med den anden kat. Det
skulle jeg have tænk på før jeg fik en kat, før jeg søgt om hjælp til en
bolig ... før jeg blev syg og fik behov for hjælp. Undskyld, jeg er lidt
ironisk, men kommunen er ikke min yndlings instans for tiden. Men som
Brian sagde: ”Har du aldrig brudt reglerne?” Det har jeg sikkert, men
ikke bevidst og med fuldt overlæg, men en gang skal være den første ...

Jeg ved stadig ikke helt hvad jeg vil, men jeg tror det bliver noget med
at registrere Blip og så bare håbe på, at det er ham der sidder i
vinduet, når folk kigger. Når jeg vil registrere Blip, er det fordi han
er først ved døren når det ringer på, mens Josefine gemmer sig under
sengen. Så får jeg gæster ser de sandsynligvis kun ham. Jeg hader bare
at skulle leve med en konstant usikkerhed, men jeg vil altså ikke af med
mine katte.

Jeg havde håbet på at kattene kunne løbe frit når nu vi skulle flytte,
men det bliver der ikke noget af. Den chance vil jeg ikke tage. Nu er
jeg ikke engang sikker på at jeg tør lade dem komme ud i haven i sele,
der kunne jo være nogen som fik ondt i r... over TO katte. :) Hvor er
folk nogle gange smålige - SUK

Hvordan gik din flytning i øvrigt? Har i vænnet jer til at det nye? Og
har kattene det godt med al den plads?

Tak for din støtte.
Take care
Katrine ... Fine og Blip sender en spinde hilsen, totalt uvidende om
hvilke problemer de har medført. :)

http://www.kandu.dk/

Fra : Gitte J. Lock

Dato : 23-08-02 12:29

"Katrine" <Katrine.news@kandu.dk> wrote in message > Hej Gitte

<snip en masse, som gør at man bliver sur på Aalborg Kommune, og snip det om
at bryde regler>

Hm... jeg forstår godt at du er sur på kommunen... personligt har jeg også
kun smådårlige erfaringer med den slags... dog i forbindelse med min mor og
søskende, der måtte bo i campingvogn i frostgrader, fordi en kommune havde
droppet sin ret til at disponere over nogle boliger...
Ang. regelbryderiet... jeg ville nok gøre, som du nu overvejer at gøre!
Andet kunne jeg nok ikke... mine to bliver _aldrig_ skilt ad igen, og de
skal heller aldrig have nye ejere igen.

> Hvordan gik din flytning i øvrigt? Har i vænnet jer til at det nye? Og
har kattene det godt med al den plads?

Flytningen gik ok... og jo, kattene eeelsker det nye De fræser som gale
og er enormt glade for de mange vinduer (brede vindueskarme). Nu skal vi
bare have bygget løbegård (engang når kontoerne er på plus igen) samt have
udvidet klatre/kradsemøblementet. Desuden skal mit kontor forsynes med
gangbroer oppe under loftet ol. Man vænner sig hurtigt til at have god
plads.... selvom det føles lidt vildt!
Du må hilse manden og giv så de to bøller en omgang nus fra mig
-Gitte

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 23-08-02 10:58

:

> [...]
>
> 2. Snakke med naboerne. Måske kan den ene blive registreret på naboens
> adresse. Er der nogen som spørger kan jeg sige at jeg passer den. Hvad

Hej!!

Jeg ville lade som om jeg ikke kendte reglerne. Jeg har boet i et
lejlighedskompleks, hvor man måtte have en hund og en kat og man skulle
registere dem. jeg boede der i 2 år med en hund og en kat uden at have dem
registeret. Det blev aldrig opdaget. Jeg ved at i den bebyggelse blive det
opdaget at folk har mere end de må får de en klage og at vide at de skal
skille sig af med dem. Men min opfattelse er at der sjældent bliver fuldt op
på det. Men det var en stor bebyggelse, det er nok anerledes hvis der ikke
bor så mange og reglerytter findes alle steder.
Men jeg vil tage chancen og tag stilling hvis det bliver opdaget og du får
en advarsel.
Håber du finder ud af noget.
Held og lykke!!

Med venlig hilsen
Heidi og spin fra Tarzo.

Fra : Bobo

Dato : 23-08-02 12:34

Hej katrine....
jeg bor selv i boligforening og havde 2 katte et sted hvor man slet ikke
måtte have, og jeg boede ovenikøbet ved siden af boliginspektøren, so
fortalte mig, at folk kunne bare klage, så langtid at den ikke var til gene
så gør boligforeningen ikke noget....med gene mener de skider i ens have,
løber ind af vinduerne og sådan noget....hvis bare de går indenfor så kan de
jo ikke være til Gene.....det er de færeste katte der jamrer og det
betragtes ikke som gene.......
Det er hvad jeg fik af vide fra min boligforening så behold du bare begge 2.
Knuz JInnie

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 23-08-02 14:50

Hej Kathrine

Jeg synes at du burde prøve at få dispensation eller få en ordning med
dem .. Mest af alt for din egens sindsro's skyld .. Det er ikke rart at
gå og være nervøs hele tiden for at der er nogle som skal få øje på
begge katte eller få ondt i rø*** over det .. Jeg kender det selv, og
man ender i een eller andet stress-tilstand .. som måske slet ikke er
nødvendigt ..

Prøv at finde ud af hvad "normen" er - holder man sig strengt til
reglerne på stedet ? Er der nogle som har for vane at klage ? Er det
almindeligt at man kan få dispensation ? osv osv

Problemet ved at spørge er jo at man kan få nej - og så kan man ikke
sige at man kendte reglerne .. Men prøv dig lidt frem.. du kan jo altid
ringe og forespørge "på en andens vegne" så du ikke "afslører" dig selv

Rigtig meget held og lykke med det ..

Knus fra Pia og alle misserne ..

Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :
http://community.webshots.com/user/pia_denmark

"

Fra : Nina El Falaki

Dato : 23-08-02 15:06

Hej Katrine

Jeg ville som andre har sagt lade som om jeg ikke kendte reglerne.

Hvis det bliver opdaget, og du bor et sted, der er meget regelret, ville jeg
søge om dispensation så længe begge dine nuværende katte lever,
boligforeningen ved så, at det drejer sig om en tidsbegrænset periode. Og så
er det en rigtig god ide, hvis du kan få din læge til at hjælpe dig fx.
noget i retning af, at det vil forværre din sygdom, hvis du skal gennem den
sorg at aflive den ene kat.

Jeg har boet et sted med totalt forbud mod dyr, det lykkedes at få en
generel tilladelse igennem til 2 kastrerede indekatte pr. lejlighed, men det
krævede års arbejde, og I skal helst være flere om det.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Kate

Dato : 23-08-02 21:59

Hej Katrine

Du har fået mange svar, der opfordrer dig til at lade som ingenting og
tage begge katte med. Jeg kan godt forstå du at du ikke kan vælge
mellem Blip og Josefine, jeg ville ikke selv kunne vælge een ud og
skille mig af med de andre. Når det er sagt vil jeg sige at jeg ville
ikke ha' nerver til at bare flytte ind med begge katte og lade som
ingenting. Jeg ville nok hellere, som Pia skriver, prøve at undersøge
mulighederne for at få dispensation for den ene, eller i hvert fald se
om jeg kunne få en "spion" til at kigge på byggeriet, ser det ud til at
der er flere dyr end tilladt, hvordan virker naboen osv.
I sidste ende er det naturligvis din beslutning, men nogle steder står
der i kontrakten at det er opsigelsesgrund at ha' flere dyr end tilladt
(om det så ville holde i en retsal er vist nok en anden sag).

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Nina El Falaki

Dato : 24-08-02 13:02

Hej Kate

Under normale forhold er jeg helt enig med dig, og jeg ville aldrig sælge en
kat som 2. kat til et sted, hvor man kun måtte have 1. Katrines forhold er
dog specielle, hun har allerede kattene, og det er sygdom der tvinger hende
til at flytte.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Kate

Dato : 25-08-02 10:20

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> wrote in

> Katrines forhold er
> dog specielle, hun har allerede kattene, og det er sygdom der
> tvinger hende til at flytte.

Ja, og det er det der gør det så hamrende svært at råde i
virkeligheden. Jeg sidder jo her med nogle helt andre forudsætninger og
siger jeg flytter ikke hvis jeg ikke kan få alle dyrene med, det ved
jeg godt Katrine ikke bare kan. Alligevel er mit lille pip at _jeg_
ikke ville ha' nerver til det, men jeg vil udmærket forstå hvis Katrine
vælger løsningen med "jeg ved ingenting" og tager begge katte med.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 25-08-02 09:19

Katrine <Katrine.news@kandu.dk> wrote:

hej katrine.... jeg vil lige fortælle lidt om min historie....

> [...]
> når jeg ikke kan have 2 indendørs katte?
>
> Jeg er ved at blive sindssyg af bekymring. Hvad skal jeg gøre?

jeg flyttede i lejlighed inde midt i byen for nogle år siden ( fredericia
that is*G*) og skulle bo på første sal..... jeg havde fået min gamle kat
aflivet pga sygdom ( ganske simpelt fordi jeg dengang ikke vidste bedre og
lod mine katte rende ude)
efter at have boet i lejligheden ( som havde "ingen kæledyrs klausul") i
nogle måneder var jeg ved at blive desperart efter at få kat igen..... jeg
havde fået et par ørken rotter men det var ligesom ikke det samme... jeg
savnede det liv en kat kunne give....

ergo ringede jeg til min udlejer ( privat regi) og spurgte direkte om jeg
måtte få en kat...
han sagde "nej, de pisser i gården og tiltrækker andre katte og hele gangen
kommer til at stinke"
jeg begyndte at snakke for min sag.. fortalte at den skulle være indekat og
jeg på ingen måde havde tænkt mig at lade den rende ude..
svaret var "jamen så river den bare i tapetet og ødelægger lejligheden"...
hvortil jeg svarede " jamen nu har jeg haft adskillige katte og ingen af dem
har ødelagt nogle af mine lejligheder, det er bare et spørgsmål om
opdragelse"
hvortil han resignere og siger " jeg vil ikke give lov til det, men du kan
jo gøre det og så henvender jeg mig hvis der kommer klager"....

så tog jeg lykkeligt imod min sweety og levede fint med den i en periode....
da han var omkring 1½ år kom rasmine til... kort tid inden vi besluttede os
for at flytte skulle lejligheden så renoveres..... eller rettere
trappeopgangen.... det resulterede i at de ville lade det stå åbent natten
over og deslige, men jeg strittede naturligvis voldsomt imod... dels havde
jeg mine elskede katte, og dels havde jeg computer udstyr stående til en
værdi af adskillige tusinde kroner.. og dels skulle jeg jo selv sove i
det.... rent udsagt var jeg hamrende vred på de håndværkere der på den måde
satte mit hjem og mit liv overstyr....
ergo brokkede jeg mig..... hvilket resulterede i at de brokkede sig til min
udlejer om at jeg brokkede mig pga mine katte......
så ringede min udlejers sekræter til mig og begyndte at snakke op af stolber
og ned af vægge om at jeg jo ikke måtte have katte og deslige.....
så måtte jeg jo forklare sammenhængen og spurgte direkte om der havde været
klager udover fra de utilfredse håndværkere der var ligeglade med mit
indbo......
det havde der jo ikke været og så måtte hun jo lukke munden.... samtidig
fortalte jeg også at vi søgte væk fra lejligheden så det "problem" slap de
snart for......
alt i alt nåede jeg at bo der i 2½ år med mine katte uden at nogen opdagede
det eller klagede over det.....

men selvom jeg har haft det så "nemt" så synes jeg stadig du skal søge
dispensation....
kom med alle de argumenter du har... som at neutraliserede indekatte ikke
hverken ses eller høres, og at du ikke mener det er fair at andre må have
store larmende hunde når du ikke må have to stille katte og videre i den
dur....
på den anden side.. hvor stor er sansyneligheden for at nogen klager?? og
hvad kunne de i så fald klage over med to indekatte?
og jeg mener at vi på et tidspunkt havde det oppe at vende herinde om at
hvis en af bestyrelsesmedlemmerne er informerde om det og ikke gør noget, så
er det bredt accepteret og så kan de ikke smide katten eller dig ud....

ihvertfald håber jeg du finder en løsning......

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 25-08-02 10:19

Hejsa Katrine

Jeg kender flere par der har katte indendøre i boligforeninger hvor dette
ikke er tilladt.
den ene har endda et katteri i sin lejlighed med 4 katte. Hun har patienner
i sine vinduer og kattene larmer ikke meget (men de leger dog ind imellem)
hun har aldrig fået klager eller blevet bedt om at fjerne kattene.

Skulle det blive opdaget, vil du først få en advarsel og besked om at fjerne
den ene.
Tag chancen (det ville jeg) og hvis du får en god nabo som er til at snakke
med ja så kan den ene jo stå hos ham/hende, hvis du bliver opdaget. Du kan
da ikke gøre for at hans/hendes kat er glad for at besøge dig hele tiden
*SS*
en anden mulighed er al du laver en skriftlig ansøgning om dispensation.
Hvor du fortæller om din sygdom og hvad disse katte betyder for dig i din
hverdag som i forvejen kan være meget svær.
Dette var da et par forslag, jeg ved ikke om du kan bruge dem til noget, det
må jo være op til dig

Hilsen Sanne
http://www.silver-heart.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 25-08-02 12:29

In article <JTb99.11023$ww6.1622160@news010.worldonline.dk>, Katrine
<Katrine.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
> Er der nogen som har forslag til ordlyden i nye regler? Hvorfor kan en
> nabo have ti børn og en anden en gigant bamse hund, når jeg ikke kan

Kan man søge hjælp i Kattens Værn eller andre steder, hvor man har
mange erfaringer med, at to katte beskæftiger hinanden og derfor keder
sig mindre og derfor ødelægger mindre i lejligheden osv. osv.... ?
Boligselskabet er nok bedøvende ligeglade med om kattene trives bedre,
men hvis man kune argumentere for at der er mindre risiko for skader på
lejligheden - med noget "sagkundskab" i ryggen - var der måske større
chancer?

http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 25-08-02 18:31

Hej Katrine!

Har du ikke mulighed for at tage ud at "rekognosere" og snakke med dine
fremtidige naboer - og fortælle dem om situationen (altså at boligforeningen
forbyder dig at have to katte, selvom du har to)? Naboerne ved jo trods alt
bedre end os, hvor emsige folk er i byggeriet og sådan noget. Desuden er det
altid godt, hvis du kan få naboerne på "din side" fra starten, hvis der
senere skulle komme klager.
Har du spurgt i boligforeningen eller i selve afdelingen? Selvom
boligforeningen er striks på papiret, kan det godt ske, den enkelte afdeling
ser lidt lempeligere på sagen.
Håber du finder en god løsning (min personlige mening er iøvrigt, at du skal
tage begge katte med, uanset hvad).

Hilsen Birgitte

Fra : Katrine

Dato : 22-09-02 09:31

Hej Igen

Bare lige for at fortælle hvad jeg gør og sige tak for alle jeres gode
svar. Jeg tager begge katte med og hvis nogen spørger så er den ene min
kærestes. Vi har ikke fælles adresse, så det er muligt. At både kat og
fyr så altid er i min lejlighed, det skal de efter min mening ikke
blande sig i. Jeg må vel selvom hvem jeg har på besøg ... og i hvor lang
tid. ;)

Med venlig hilsen og tak for hjælpen
Katrine

http://www.kandu.dk/

Fra : marianne hellemose

Dato : 22-09-02 09:48

Hej Katrine
Det lyder fint, her krydser vi "poter" for at alt går som det skal, uden
flere problemer for jer.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Majer

Dato : 22-09-02 10:03

Jeg tager begge katte med og hvis nogen spørger så er den ene min
> kærestes.

Hej Katrine!!

Godt at høre at du har fundet en "løsning" på sagen. I hvertfald en
"løsning" som du selv er afklaret med.

Vi har også selv 2 katte i lejligheden, og må kun have 1. Vi har flere gange
haft en af gårdmændene oppe for at lave noget, og de har ikke kommenteret
på, at det ikke er lovligt at have 2 katte. Heldigvis!!

Håber ikke at du løber ind i nogle "regel-ryttere"...

Mange hilsner fra
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Gitte J. Lock

Dato : 23-09-02 08:48

"Katrine" <Katrine.news@kandu.dk> wrote in
<snip, løsning på problem>

Håber I får det godt det nye sted, og at I ingen problemer får. Den med
kæresten og katten tror jeg er ret god... man kan vel næppe smides ud fordi
man har kæresten og hans kat på besøg! Held og lykke med det nye hjem, og
giv lige Fine og Blip et ekstra nus fra mig
-Gitte