Skærme
Fijala 3554
Philips 201B driver?
Fra : S. Thomsen

Dato : 22-08-02 21:35

Jeg har en 21" Philips 201B fra omkring 1997. Kan man ikke få en speciel
driver til den så jeg kan køre i 1600x1200 i min. 85 HZ? Har et Matrox G200
m. 16 mb ram. Kører pt 75 HZ.

Stefan, Aalborg

Fra : S. Thomsen

Dato : 22-08-02 21:37

Og kører WinXP.
Hvordan finder jeg skærmen på listen over skærme. Det var nemt i Win98SE!

Fra : Madsen

Dato : 22-08-02 21:47

S. Thomsen skrev:

> Jeg har en 21" Philips 201B fra omkring 1997. Kan man ikke få en
> speciel driver til den så jeg kan køre i 1600x1200 i min. 85 HZ?
> Har et Matrox G200 m. 16 mb ram. Kører pt 75 HZ.

Hvad sker der hvis du højreklikker på skrivebordet og vælger
Properties > Settings > Advanced > Monitor og fjerner fluebenet ved
'Hide modes that this monitor cannot display'? Kan du så ikke vælge
85 Hz på listen? (Pas på med at vælge opdateringshastigheder som
skærmen ikke understøtter).

Det burde ikke være nødvendigt med en speciel driver til din skærm,
men hvis det er, så er det nok Philips du skal have fat i. Jeg mener
nu ellers også at driveren til Matrox G200 giver mulighed for at
definere specielle opløsninger, men kan ikke huske det længere.

Madsen.