MS Windows
briani 27239
harddisk kører langt tid
Fra : ke

Dato : 22-08-02 20:11

Når jeg starter min pc varer det en evighed før jeg kan bruge den.
Det samme problem har jeg når går ind i et pogram.
Hvad kan være galt ?. Jeg kører XP
mvh. KE

Fra : Morten

Dato : 22-08-02 21:04

> Når jeg starter min pc varer det en evighed før jeg kan bruge den.
> Det samme problem har jeg når går ind i et pogram.
> Hvad kan være galt ?. Jeg kører XP

Det kan være, du skal rydde lidt op. Slet programmer, du ikke bruger,
slet midlertidige filer m.fl., kør scandisk og en omgang defragmentering,
forhinder unødvendige programmer i at starte op sammen med windows,
fjern noget af det overflødige øjenguf i XP etc.

Endelig kan du være heldig at forøge opstartshastigheden ved at rydde op
i registreringsdatabasen.
Brug Regcleaner fra http://www.vtoy.fi/jv16/index.shtml.

Mvh.
Morten