Invasion!
Fra : Mette Jensen

Dato : 22-08-02 18:25

Hjæææælp! Vi er blevet invaderet af en kæmpe guldfisk!!
Og den spiser små katte! Først Muffe og så tog den Kashmir, da han forsøgte
at rede Muffe!

Hvad skal jeg dog gøre?? Jeg nåede lige at fange et billede af den inden den
spiste begge katte!

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=37&limit_
start=0&limit_user=15

--
Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 22-08-02 18:57

Gisp!!!!
Sikke nogle store tænder den guldfisk har!
Bare vores 10 små guldfisk aldrig bliver sådan nogle store uhyrer. Som de er
nu synes kattene vist de er meget sjove at kigge på og måske slå ud efter,
men det skulle jo nødigt blive omvendt!
Hilsen Vibeke L

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 22-08-02 19:11

Åh nej! Og den er endda muteret, så den kan overleve på land!

Birgitte

Fra : Jette

Dato : 22-08-02 21:12

hæhæ! Den er godt nok fin den guldfisk *LOL*

Mvh. Jette

Fra : Gitte Andreasen

Dato : 23-08-02 02:02

Hvor har du fået den?

Sådan en MÅ jeg have :)

Gitte

Fra : Mette Jensen

Dato : 23-08-02 12:10

"Gitte Andreasen" <lara@lara.dk>
> Hvor har du fået den?

Jeg har syet den selv!

> Sådan en MÅ jeg have :)

Uha... Det bliver dyrt Men jeg kan da nok overtales til at fremstille en
til...
Jeg har også tænkt på en "musse-version".

--
Venlig hilsen Mette

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 23-08-02 12:32

Hvad vil sådan en koste i materiale og hvis du skulle lave den. Har du
mønstret til den?

Hilsen
Heidi

Fra : Gitte Andreasen

Dato : 23-08-02 13:11

Vildt sejt at du har syet den selv. :)
Hvad koster den at lave?
Lavede du selv mønsteret også?

Fra : Mette Jensen

Dato : 23-08-02 14:04

"Gitte Andreasen" <lara@lara.dk>

> Vildt sejt at du har syet den selv. :)
> Hvad koster den at lave?
> Lavede du selv mønsteret også?
>
> Gitte

Jeg ved ikke helt hvad den har kostede... Omkring 200 kr vil jeg tro. Der er
mest det skumgummi der er i der var dyr. Måske kan jeg finde et billigere
sted at købe det. Og ja jeg lavede mønsteret.... eller det vil sige at der
er ikke et egentligt mønster. Jeg har prøvede mig lidt frem, men jeg har da
noget der ligner et mønster.

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 23-08-02 16:59

Mette Jensen wrote:
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=37&limit_
> start=0&limit_user=15

Da det næppe er sidste gang det er relevant tillader jeg mig at komme
med et råd om _lange_ links:

sæt krokodillenæb ("<" og ">") omkring, så virker de for det meste selv
om de bliver ombrudt pga. for lange linier!

<http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=37&limit_start=0&limit_user=15>

Hvis Outlook gerne vil fjerne dem for dig (den er så hjælpsom og ved
lige hvad man gerne vil ha' ;-D) så vent med at sætte dem til du har
skrevet linket og trykket "Enter" for at komme ned på næste linie.

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik fra unge musikere - http://www.phonixfolk.dk