1nsane game over internettet...
Fra : Svend Emil

Dato : 22-08-02 17:09

Vil nogen "battle" en gang i aften, eller hvad?
Jeg kører demoen, og har vist fået det til at virke godt nok, men der er
bare ikke nogen online

Vi kan aftale tidspunkt (20-22), (eller allederede 18:30-19:00), da jeg
synes det kunne være sjovt at prøve det over nettet???, nogen der synes det
samme??

Håber på respons

"svende"
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 22-08-02 20:44

Svend Emil wrote:
> [...]
>
> Vi kan aftale tidspunkt (20-22), (eller allederede 18:30-19:00), da
> jeg synes det kunne være sjovt at prøve det over nettet???, nogen der

Bare kom an!!!!!!

-Sune

Fra : Svend Emil

Dato : 22-08-02 20:55

"Sune Mika Salminen" <not_real@fakeantispamemail.dk> skrev i en meddelelse

> Bare kom an!!!!!!
>
> -Sune

Er du på nu???
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 22-08-02 21:58

Svend Emil wrote:
> "Sune Mika Salminen" <not_real@fakeantispamemail.dk> skrev i en
> meddelelse news:ak3egv$1aev$1@news.cybercity.dk...

> Er du på nu???

Nej...

Skal vi aftale noget?

Jeg laver et spil klokken 23.20 med password "svendemil"

-Sune

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 22-08-02 22:01

Sune Mika Salminen wrote:

> Nej...
>
> Skal vi aftale noget?
>
> Jeg laver et spil klokken 23.20 med password "svendemil"
>
> -Sune

Jeg har allerede oprettet det. Se i "EUROPE". Op til 4 spillere kan
joine - men jeg har jo den fulde version, så jeg ved ikke om jer med
demoen kan være med. Måske skal spillet "hostes" af dig Svend Emil, for
at vi kan spille sammen. Men jeg venter og ser om du joiner...

-Sune

Fra : elvis

Dato : 25-08-02 21:09

Hej

Hvor spiller i henne ?

Jeg er parat til at dele klask ud

mvh elvis

Fra : Svend Emil

Dato : 26-08-02 15:07

> Hvor spiller i henne ?
>
> Jeg er parat til at dele klask ud

Vi spiller på CMN, men har ikke fået spillet endnu
Til Sune (og andre der har oroginal), hvor meget koster spillet ca.??
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Svend Emil

Dato : 26-08-02 15:11

> Vi spiller på CMN, men har ikke fået spillet endnu
> Til Sune (og andre der har oroginal), hvor meget koster spillet ca.??

OK, måske skulle jeg tage og finde spillet i en af de nærmeste
spilbutikker!!

http://www.2ndgames.dk/vare.asp?varenr=11BRUGT6440
http://www.2ndgames.dk/vare.asp?varenr=11BRUGT5552
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : elvis

Dato : 26-08-02 18:13

Hej

CMN, hvor er det ? Skal jeg vælge det inde i spillet ??

mvh elvis

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 27-08-02 00:14

elvis wrote:
> Hej
>
> CMN, hvor er det ? Skal jeg vælge det inde i spillet ??

CMN bliver installeret sammen med 1nsane eller 1nsane demoen, hvis man
ikke vælger det fra under 1nstallationen ligesom Lars Stokholm :). Se i
Start--->Programmer--->Codemasters.

-Sune