Opslag FFD
Fra : Ole Hanelius

Dato : 22-08-02 15:41

Regulering af fiskebestanden i Maribosøerne

Søerne er nu 125 tons skaller og brasen fattigere,
618.000 stk. geddeyngel rigere og......

læs resten af artiklen og mange andre nyheder
på Ferskvandsfiskeriforeningen for Danmarks
hjemmeside: http://www.ferskvandsfiskeriforeningen.dk/

Ole Hanelius
www.hanelius.com

Fra : EV0L

Dato : 23-08-02 17:11

> Regulering af fiskebestanden i Maribosøerne
>
> Søerne er nu 125 tons skaller og brasen fattigere,
> 618.000 stk. geddeyngel rigere og......

Dejligt at høre som gamel Maribo dreng! De søer har været smukke men
halvdøde næste så længe jeg kan huske.
Glæder mig til man endag kan få lov at fange rovfisk i Maribosøerne og Hunse
å igen.

-e.