Taler I også om sex?
Fra : Garion (M/34)

Dato : 19-02-01 14:17

Kære DSS-brugere

Jeg er en spritny gæst i denne gruppe, og jeg blev virkelig glad da jeg
opdagede at der var en dansk nyhedsgruppe hvor man kunne snakke åbent og
om sex og samliv.

Jeg må indrømme at jeg blev en anelse skuffet da jeg første gang så
indlæggene rulle ned over skærmen. Nej, jeg havde IKKE drømt om hverken
porno eller saftige personlige beretninger , men jeg havde faktisk håbet
på at indlæggene handlede om sex, på den ene eller den anden måde.
Men det gør de jo ikke?

Hvordan kan det være at denne - den eneste danske nyhedsgruppe om
seksualitet, så vidt jeg ved - har udviklet sig til sådan et støvet
lærerværelse, hvor alle synes mere optagede af at dunke hinanden oven i
hovedet med etiketter og statutter, end at snakke om det, som angiveligt
er gruppens emne; SEX!?

Synes bare at det er frygtelig synd, når nu vi kunne snakke om noget
meget sjovere og mere spændende. Vores skønne, skrantende og skræmmende
sexliv f.eks.?

Er det virkelig et sandt snapshot af vi danskere idag? Mere optagede af
at nørkle med foreningens regelsæt, end af at PRAKTISERE det den står
for? Det handler da om sex, dette her, ikke? *s*

Må jeg - med det nye medlems ydmyghed - foreslå et nyt motto til
gruppens overlevelse;

"S.A.F.T!"

Sexede Amatørers Frie Tale!

(eller Stop Alle Forvrøvlede Trivialiteter!)

Come on! Sex kan også være sjovt, som Steffen Brandt synger.

PS: Jeg LOVER selv at skrive indlæg efter SAFT-kriterierne ... fra og
med næste indlæg. *s*

Med saftig hilsen fra Garion (M/34)

Fra : Kong Kurt

Dato : 19-02-01 15:08

On Mon, 19 Feb 2001 14:16:50 +0100, "Garion (M/34)" <garion@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>porno eller saftige personlige beretninger , men jeg havde faktisk håbet
>på at indlæggene handlede om sex, på den ene eller den anden måde.
Jamen, vi taler rent faktisk en del om sex og samliv. Enkelte i
gruppen er dog i øjeblikket lidt på stand by, idet der har været noget
personligt fnidder-fnadder.
Kom dog indenfor og giv dig til kende. Kast gerne et emne til debat.
Vi er nogle seriøse tilbage med et åbent sind og modtagelighed for nye
fantasier.

>Synes bare at det er frygtelig synd, når nu vi kunne snakke om noget
>meget sjovere og mere spændende. Vores skønne, skrantende og skræmmende
>sexliv f.eks.?

En rigtig god ide

>Come on! Sex kan også være sjovt, som Steffen Brandt synger.

Sex er det sjoveste man kan foretage sig uden at grine.

--
En rigtig kvinde ka' tåle at bli' taget på uden at knække over på midten.
Hilsen

Musik til festen : www.2tykke.dk

Fra : Chokmah

Dato : 19-02-01 17:08

"Garion (M/34)" <garion@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Kære DSS-brugere
>
> Jeg er en spritny gæst i denne gruppe, og jeg blev virkelig glad da jeg
> opdagede at der var en dansk nyhedsgruppe hvor man kunne snakke åbent og
> om sex og samliv

det er bare at kløve på :)
> Come on! Sex kan også være sjovt, som Steffen Brandt synger.
og det skal det gerne være !

> PS: Jeg LOVER selv at skrive indlæg efter SAFT-kriterierne ... fra og
> med næste indlæg. *s*
fedest :)

MvH
Chokmah
fut :dk.snak.snik

Fra : Kirstine

Dato : 19-02-01 18:28

In article <3A911CC2.1175511D@ofir.dk>, garion@ofir.dk says...

Hej Garion

> Jeg er en spritny gæst i denne gruppe, og jeg blev virkelig glad da jeg
> opdagede at der var en dansk nyhedsgruppe hvor man kunne snakke åbent og
> om sex og samliv.

Velkommen til - vi kan kun være enige om, at det er en herlig ting

> [...]
> porno eller saftige personlige beretninger , men jeg havde faktisk håbet
> på at indlæggene handlede om sex, på den ene eller den anden måde.

Nu ved jeg ikke, hvor langt tilbage du kan hente indlæg, for de sidste
par uger er nok ikke den bedste reklame desværre. Men jeg kan kun
anbefale dig at ride den nuværende storm af. Som skabslæser af gruppen
siden foråret 1999 kan jeg forsikre dig om, at den åbne snak om
seksualitet er noget, som alle herinde formår at tage del i.

> [...]
> lærerværelse, hvor alle synes mere optagede af at dunke hinanden oven i
> hovedet med etiketter og statutter, end at snakke om det, som angiveligt

Tjah...det kan jeg sørme ikke rigtigt svare dig på. Mit bedste bud er, at
når en gruppe mennesker er samlet om en fælles ting, som hele tiden
forandrer og udvikler sig på godt og ondt, så giver det altså nogle
sammenstød en gang imellem.

> Synes bare at det er frygtelig synd, når nu vi kunne snakke om noget
> meget sjovere og mere spændende. Vores skønne, skrantende og skræmmende
> sexliv f.eks.?

Helt enig

> Er det virkelig et sandt snapshot af vi danskere idag? Mere optagede af
> at nørkle med foreningens regelsæt, end af at PRAKTISERE det den står
> for? Det handler da om sex, dette her, ikke? *s*

Arj, så slemt står det IMO ikke til.

Jeg glæder mig til dit næste indlæg

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Garion

Dato : 20-02-01 16:55

Kære Kirstine m.fl.

Okay - det lyder jo godt. Nu har jeg jo selv oplevet, at der rent
faktisk ER både søde og intelligente mennesker herinde, med både saft &
kraft i, så jeg giver selvfølgelig DSS en chance.
Alting ser nok både smukkere og mere sexet ud herinde, når der er blevet
"støvet af", og en mild forårsbrise har fejet gennem lokalet, mon ikke?
*s*

Glæder mig til at mødes med Jer herinde, og snakke med om alt vedrørende
sex & saft! *s*

Knus og kærlige hilsener fra en forårskåd Garion (M/34)

Fra : Fru Henning

Dato : 20-02-01 10:52

"Garion (M/34)" <garion@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Kære DSS-brugere

Hej Garion
Velkommen til .
> Jeg er en spritny gæst i denne gruppe, og jeg blev virkelig glad da jeg
> opdagede at der var en dansk nyhedsgruppe hvor man kunne snakke åbent og
> om sex og samliv.

Snakker om sex ,det gør vi også , hæng på så vil du se *S*
Du kommer lige nu hvor gruppen "sliber hinnanden af " Lige som i
et parforhold *G*Når bølgerne får lagt sig , så vil du se at vi snakker
meget åbent om sex,og samlivog hvad dertil hører.

> [...]
> porno eller saftige personlige beretninger , men jeg havde faktisk håbet
> på at indlæggene handlede om sex, på den ene eller den anden måde.

Vi taler virkelig om , seksualitet både generelt og personligt , det er
op til den enkelte at afgøre hvor meget personligt man ønsker at
delagtiggøre
andre i *S*

> [...]
> lærerværelse, hvor alle synes mere optagede af at dunke hinanden oven i
> hovedet med etiketter og statutter, end at snakke om det, som angiveligt

Det spørger jeg også mig selv om, men jeg tror på at vi nok skal få
få gruppen til at fungere normalt igen.

> Synes bare at det er frygtelig synd, når nu vi kunne snakke om noget
> meget sjovere og mere spændende. Vores skønne, skrantende og skræmmende
> sexliv f.eks.?

Ja det er det , det hele går ud på , men giv os lidt tid , så vil du se.*S*

> Er det virkelig et sandt snapshot af vi danskere idag? Mere optagede af
> at nørkle med foreningens regelsæt, end af at PRAKTISERE det den står
> for? Det handler da om sex, dette her, ikke? *s*

Næmlig *S*
> [...]
>
> Come on! Sex kan også være sjovt, som Steffen Brandt synger.
>
> PS: Jeg LOVER selv at skrive indlæg efter SAFT-kriterierne ... fra og

Det lyder "saftsuseme godt" Jeg er personlig en stor ynder af saftige
historier så det vil jeg glæde mig til *GF*

> Med saftig hilsen fra Garion (M/34)

MVH
Fru Henning.

Fra : Knold

Dato : 22-02-01 14:27

"Fru Henning" <viola_vrinsk@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:96tem4$2h1$1@news.cybercity.dk...

Hej Garion og Fru Henning

Velkommen til Garion

> [...]
> et parforhold *G*Når bølgerne får lagt sig , så vil du se at vi snakker
> meget åbent om sex,og samlivog hvad dertil hører.

Enig og det er grovfilen der har været fremme, men finpudsningen er
vidst ved at være på plads *S*

> Vi taler virkelig om , seksualitet både generelt og personligt , det er
> op til den enkelte at afgøre hvor meget personligt man ønsker at
> delagtiggøre
> andre i *S*

Eller ens partners lyst til for samme *S*

> Ja det er det , det hele går ud på , men giv os lidt tid , så vil du
se.*S*

Og hvis du går tilbage i dss-historien, vil finde ud af, at der ikke er den
krog
i det sexuelle univers, der ikke er blevet vendt mere end en gang. Og der
kommer heldigvis nye skribenter til hele tiden - og dermed anledning til at
tage gamle temaer op igen. For som en *klog* engang har sagt.
"Sex? - jeg tror det er kommet for at blive."

> Det lyder "saftsuseme godt" Jeg er personlig en stor ynder af saftige
> historier så det vil jeg glæde mig til *GF*

Tilslutter mig helt Fru Hennings begeejstring.

Venlig Hilsen
Knold

Fra : Tomas O.

Dato : 22-02-01 17:14

"Knold" <henrik.olsen@olsen.mail.dk> skrev i en meddelelse news:ss8l6.30353$2w6.486355@twister.sunsite.dk...
SNIP
> For som en *klog* engang har sagt.

Groucho Marx som også sagde: Ham der opfandt sex var slet ikke
så tosset.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Fru Henning

Dato : 23-02-01 00:19

> [...]
>
> Hej Garion og Knold

> Enig og det er grovfilen der har været fremme, men finpudsningen er

Lad os håbe det *S*
Hvis det er som jeg tror så , er det tilbage ved det gamle,
selv om jeg er ked af at der er to meget afholdte og flittige
skibenter der ikke længre har lyst til at være med længre

> [...]
at
> tage gamle temaer op igen. For som en *klog* engang har sagt.
> "Sex? - jeg tror det er kommet for at blive."

Ja det er meget oplysende , at høre om andre menneskers, erfaringer
seksualiteten har så mange facetter , som man kan få personliggjort
ved at høre om det fra ." rigtige " mennesker.

MVH
Fru Henning.

Fra : Hanne L

Dato : 23-02-01 17:29

Knold skrev i en meddelelse news:ss8l6.30353$2w6.486355@twister.sunsite.dk...

Hej min egen *S*

Fru Henning skrev:

> Eller ens partners lyst til for samme *S*

Det er jo sandt. Men først efter at have spurgt dig, om jeg går
for tæt på din og vores seksualitet, ikke? Det er en linedans
at kunne give udtryk for og fortælle om sine lyster og erfaringer
og samtidig tage hensyn til sin kærestes grænser. Men, som Bo
så klogt sagde engang, det er parforholdet, der kommer først.

MUMS siger jeg bare *S*

Venlig Hilsen
Hanne L