barbering igenigen
Fra : etta place

Dato : 22-08-02 15:25

eh, er det også blevet almindeligt at fyre barberer sig...helt?

etta

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-08-02 14:55

etta place <etta@place.net> scribbled:

Hej etta

> eh, er det også blevet almindeligt at fyre barberer sig...helt?

Eh, det er nogen der mener. Jeg sidder dog over må jeg sige. Jeg rager mig
nok i skridtet i forvejen, og jeg har brug for at det også begynder at klø.

Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-08-02 15:58

Mark Thomas Gazel <mark@fjerndettegazel.dk> scribbled:

> Eh, det er nogen der mener. Jeg sidder dog over må jeg sige. Jeg
> rager mig nok i skridtet i forvejen, og jeg har brug for at det også
> begynder at klø.

Øh, visse ting gik vist lidt stærkt her. Rager skal forstås i betydningen
tager og jeg har *ikke* brug for, at det klør i skridtet.

Fra : Chokmah

Dato : 22-08-02 16:10

On Thu, 22 Aug 2002 16:25:19 +0200, "etta place" <etta@place.net>
wrote:

>eh, er det også blevet almindeligt at fyre barberer sig...helt?

TROLL ))

fut :dk.snak.off-topic
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Clark Kent

Dato : 22-08-02 19:32

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

> TROLL ))

Din nar, du skal sgu da ikke futte sådan et spørgsmål. Godt du snart får
tungen klippet

Fra : Peter Juhl

Dato : 22-08-02 21:19

Chokmah wrote:

> TROLL ))

SCROLL !!!1!

/Peter

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 22-08-02 16:33

"etta place" <etta@place.net> skrev i en meddelelse
> eh, er det også blevet almindeligt at fyre barberer sig...helt?
>
> etta
Ja! jeg gør det hver morgen, dog ikke altid når jeg fri fra arbejde!

Thore

Fra : Tomas O.

Dato : 22-08-02 18:21

etta place skrev:

> eh, er det også blevet almindeligt at fyre barberer sig...helt?

Kun bollerne.. resten bliver bare trimet kort indimellem.

--
Kurser for voksne hos Ny Zone
http://www.nyzone.dk/

Fra : Elros

Dato : 23-08-02 08:55

etta place wrote:
> eh, er det også blevet almindeligt at fyre barberer sig...helt?

Det tror jeg ikke... Mange fyre har vist det problem at hvis de først
begynder at tage andet end bollerne, så er det ikke til at finde et sted
at stoppe.
Det ser pokkers dumt ud med hår overalt på mave og ben, men med en 30cm
i diameter "afsveden" plet i skridtet.

Fra : Tomas O.

Dato : 23-08-02 09:03

Elros skrev:

SNIP

> Det tror jeg ikke... Mange fyre har vist det problem at hvis
> de først begynder at tage andet end bollerne, så er det ikke
> til at finde et sted at stoppe.

Ja mon ikke.. det der overalt skaldede look så jeg på en
ponomodel, som var ret behåret over det hele.. han så ud som om
nogen havde sat en flammekaster på hele pikregionen.

> Det ser pokkers dumt ud med hår overalt på mave og ben, men
> med en 30cm i diameter "afsveden" plet i skridtet.

Netop good point

Fra : kwwel

Dato : 23-08-02 11:24

On Fri, 23 Aug 2002 09:55:27 +0200, Elros <none@yet> wrote:

> [...]
>at stoppe.
>Det ser pokkers dumt ud med hår overalt på mave og ben, men med en 30cm

præcis af den årsag har jeg valgt bare at være meget korthåret ,,,med
glatte sten , og så har jeg altså noget med hår i røven ,,,, om så jeg
skal trække dem ud med en sløv pincet så skal de altså væk .

hilsen kwwel

Fra : Pita

Dato : 23-08-02 12:48

"kwwel" <kwwel@hotmail.com> wrote in message

> præcis af den årsag har jeg valgt bare at være meget korthåret ,,,med
> glatte sten , og så har jeg altså noget med hår i røven ,,,, om så jeg
> skal trække dem ud med en sløv pincet så skal de altså væk .

Jeg har så valgt den behårede version. Skal jeg til at hive alle hårene i
røven ud kan en gang voks ikke gøre det, og så er det noget med smerte arg,
men måske skulle man lige trimme det lidt til så det ikke er 5 cm.

--
Pita

Fra : Gudrun

Dato : 23-08-02 13:26

"Pita" <ged@vip.cybercity.dk> ulejligede sig med at skrive:

[SNIP]

>Jeg har så valgt den behårede version. Skal jeg til at hive alle hårene i
>røven ud kan en gang voks ikke gøre det, og så er det noget med smerte arg,
>men måske skulle man lige trimme det lidt til så det ikke er 5 cm.

Hvorfor ikke bare flette det? *he he he*

Nej, det er vist ved at være moderne med glatbarberede herrer, men jeg
synes nu det er mest lækkert hvis de bare har glatte nosser, så man
ikke får hår i munden og ellers er klædeligt trimmet andre steder...

Jeg synes forøvrigt det absolut mest sexede sted på en mand er der
hvor man kan ane hårstriben fortsætte nedad...lige under
navlen...mums!

Knus Gudrun

--

Blandt mennesker er der langt flere kopier end originaler.
Citat: Pablo Picasso

Fra : Hanne

Dato : 23-08-02 15:08

Elros wrote:

> [...]
> at stoppe.
> Det ser pokkers dumt ud med hår overalt på mave og ben, men med en 30cm

Nu kender jeg en pige som hvis fyr har fjernet hårne oven over og
omkring pikken, da de ellers ville genere hende så meget at hendes, i
forvejen følsomme skedeindgang, ikke ville holde til særligt meget og
særligt længe, hvis han ikke gjorde dette.

Men ellers synes jeg det ser ret sjovt ud, og normalt synes jeg at min
fyr skal barbere sine boller og skaftet.

MvH

Hanne

Fra : Kuno

Dato : 23-08-02 17:55

Hanne skriver:

> Men ellers synes jeg det ser ret sjovt ud, og normalt
> synes jeg at min fyr skal barbere sine boller og skaftet.

Hej Hanne ..jeg er selv barberet som din venindes fyr og
det føler jeg er ok - kan min veninde også acceptere det
er det vel det vigtigste og hvorfor skulle hun ikke det ..

Det er lidt underligt at vi som mænd sådan skal komme med
en udredning når piger / kvinder blot kan få lov at gøre som
de vil og at det så ikke virker forkert eller mystisk - grimt -
underligt ... men frækt og pikant ...

Det er da rigtigt det er en "ny" trindt som er på vej - men jeg
fatter ikke hvorfor der skal gøres noget specielt ud af det.

Hvorfor tager man sådan afstand når det gælder mænd ... ?

Hilsen Kuno

Fra : Steen Nyborg

Dato : 23-08-02 19:31

..oO(...still wondering HOW...)

Uanset køn - så kan jeg ikke se andet, end at det må medføre en masse
ubehage - først at lade kniven komme tæt - for derefter at mærke
stuppene....sådan "glat"-måden...

Findes der Weet til "boller&læber" eller hur?

/Steen
*...dumme spørgsmål er ikke dumme - bare udtryk for uvidenhed...*

Fra : Kuno

Dato : 23-08-02 20:19

Hej Steen.

Du spøger blandt andet om der er Weet til "boller&læber"

Ikke jeg ved af og det der findes - ville jeg ikke turde
prøve ... - har forsøgt på 4x4 cm. - av det kom af i en
fart - ellers var jeg endt på skadestuen.

og: .oO(...still wondering HOW...)

Det er i øvrigt ganske enkelt - creme´- barberskum eller
gele efter behag - og derefter en enegangs skraber eller
2 - de *skal* være skarpe.

Og som du så måske kan tænke dig til som ved normal
mandfolks barbering - ja så vænner huden sig til det.

De 5-6 første gange kan det være lidt underligt og lidt
udslæt - kalde røde knopper, men de forsvinder og hvis
man bag efter tager et godt varmt bad og en god creme
evt. med lidt kamfer i - så går det fint ...

En god massage olie kan også være sagen i starten og
nu - bruger vi 10 Min - ca. hver 3 dag og så et godt
bad bag efter og det er helt fint for os ...

Altså der er ikke noget at være bange for - men med det
som med almindelig hygiejne skal man jo passe på sig
selv - glem det med Veet til "boller&læber"

Hilsen Kuno

Fra : høstblomsten

Dato : 23-08-02 20:53

"Kuno" <kuno@lite.dk> skrev:

> Hej Steen.
>
> Du spøger blandt andet om der er Weet til "boller&læber"
..
..
>- glem det med Veet til "boller&læber"
>
> Hilsen Kuno

Hej Kuno og Steen

Hmm.. der findes Weet "til sensitiv hud", men det skal ikke
opfattes som en anbefaling fra min side!
Jeg kan helt og fuldt tilslutte mif "Kuno"'s anvisninger

Go'e hilsner fra
~Høstblomsten ~

Fra : Steen Nyborg

Dato : 23-08-02 21:13

Takke r Kuno & Høstblomsten

>De 5-6 første gange kan det være lidt underligt og lidt
>udslæt - kalde røde knopper

Det var det jeg frygtede...*argh*

Og jeg ser stadig for mig: Rifter, snit og røde kleenex's...
....kurverne er jo ret anderledes end en "mande-hage"...
Man skal vist være til SexMagnefic mere end til husbehov...

/Steen

Fra : høstblomsten

Dato : 23-08-02 21:39

"Steen Nyborg" <news@laissezfaire.dk> skrev:
> [...]
kleenex's...
> ...kurverne er jo ret anderledes end en "mande-hage"...
> Man skal vist være til SexMagnefic mere end til

Hej Steen

....kommer lige i tanke om, at jeg _ikke_ vil tilslutte mig
"Kuno"'s anbefaling om creme tilsat kamfer ...i hvert fald
ikke til de nedre regioner !! Jeg indrømmer, at jeg ikke
har prøvet det, men forestiller mig, at det kan sammenlignes
med at lægge sit skød i en dybfryser?

Jeg er ikke lige helt med på, hvad du mener med: "Man skal
vist være til SexMagnefic mere end til husbehov...", men
måske forklaring følger?

Go'e hilsner fra
~Høstblomsten ~

Fra : Steen Nyborg

Dato : 23-08-02 22:29

> Jeg er ikke lige helt med på, hvad du mener med: "Man skal
> vist være til SexMagnefic mere end til husbehov...", men
> måske forklaring følger?

Såre simpelt: Det gør ondt! (og kun hvis man kan li' ting gør ondt er det
rart)
I mit univers, må *det* ikke gøre ondt. (Tøzedreng eller ej)

Én ting er at trimme...men glat?!
Hvordan skal selv den skarpeste (av) kniv kunne fjerne helt ind i "folderne"
Jeg er jo ikke dummere end at jeg kan "se" andre har lykkedes.
Der må der være en teknik? Not?
AV!

10-4
/Steen

Fra : høstblomsten

Dato : 24-08-02 00:08

> [...]
> Hvordan skal selv den skarpeste (av) kniv kunne fjerne
helt ind i "folderne"
> Jeg er jo ikke dummere end at jeg kan "se" andre har

YES!

Hej Steen...

"Teknikken" hedder blot noget så traditionelt som "øvelse
gør mester"!
Mange andre har tidligere skrevet om "teknikker", men også
_jeg_ har erfaret, at man (vel at mærke uden at gøre skade
på sig selv!), kan "skrabe i bund" - incl. folderne

> AV!

Naarrh *gg..* ...jeg vil hellere sige "Aahhh...." *B*

> 10-4
sikkert en venlig hilsen, som betyder???

> /Steen

/ ~ Høstblomsten ~

Fra : Henning

Dato : 24-08-02 07:07

"høstblomsten" <hoestblomsten@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Steen Nyborg" <news@laissezfaire.dk> skrev:

> Naarrh *gg..* ...jeg vil hellere sige "Aahhh...." *B*

Jeg er et menneske med hud og hår, det eneste
sted trimmer min hårvækst er i ansigtet.
I de nedre regioner, må kvinderne acceptere mig
som bestemt fra naturen side.

> sikkert en venlig hilsen, som betyder???

Det er en af de internationale diagnoser for alkohol ( 10 )
og skader ( 4 ) som følge af alkohol misbrug

MVH
Henning

Fra : Nette

Dato : 24-08-02 10:01

"Henning" wrote
> Jeg er et menneske med hud og hår, det eneste
> sted trimmer min hårvækst er i ansigtet.
> I de nedre regioner, må kvinderne acceptere mig
> som bestemt fra naturen side.

Hej Hennig..
Bare lige af nysgerrighed.
Hvordan har du det så med kvinder og barbering??

Knus

Nette

Fra : Henning

Dato : 25-08-02 08:18

"Nette" <nette98get2net@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Henning" wrote
>
> Hej Hennig..

Hej Nette ;-P

> Bare lige af nysgerrighed.
> Hvordan har du det så med kvinder og barbering??

De må barbere sig eller ej, det er deres egen sag
Jeg tænder hverken af eller på, men ind imellem er
det da sjovt som et led i forspillet at barbere damen *S*

Jeg kan da, når jeg ser et foto eller en pornofilm, synes
at en trimmet kusse kan se sød eller sjov ud alt efter
frisuren.

Hvis kvinden barberer sig, må der ikke være stuppe
der river og kradser, så tænder jeg totalt af, så kunne
jeg lige så godt onanere med et stykke sandpapir.
Og jeg vil slet ikke slikke en sådan "stub-mark", det
giver mig asocisioner til ubaberede mandfolke kinder,
YARK!

En "skalle-fisse" kan se sød og nuttet ud, men jeg
tænder ikke på "børn", så det er ikke seksuelt
ophidssende for mig.

MVH
Henning

Fra : Elros

Dato : 26-08-02 14:16

Henning wrote:

> En "skalle-fisse" kan se sød og nuttet ud, men jeg
> tænder ikke på "børn", så det er ikke seksuelt
> ophidssende for mig.

Det var da noget af et kvantespring til pædofili.

Jeg har heller ikke noget imod fisser med hår på, men jeg syntes da
bestemt en glat fisse er fræk og jeg syntes ikke der er noget som helst
belæg for at man skal går og føle sig halv-pædofil af den grund!

1) Mænd er mere behårede end kvinder. Derfor er det meget naturligt at
liden hårvækst betragtes som mere feminint. - også mellem benene. Nogen
af os ikke-pædofile tænder faktisk på feminine træk.

2) Mange kvinder kan selv bedst lide at være glatte. De gør det også for
deres egen erotiske oplevelses skyld. Jeg findet det meget naturligt at
tænde på en kvinde der er seksulet bevidst på den måde og gør noget ud
af sin krop.

Det har intet med pædofili at gøre!

Fra : Sott

Dato : 25-08-02 17:30

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej :0)

> Det er en af de internationale diagnoser for alkohol ( 10 )
> og skader ( 4 ) som følge af alkohol misbrug

10-4 betyder mellem langturschauffører: "Forstået" eller
"Over and out"

Meget brugt over walkietalkie.

Tusinde hilsner
Søs, som futter til dk.snak.snik

Fra : Clark Kent

Dato : 25-08-02 19:50

"Sott" <sott_s@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej :0)

> 10-4 betyder mellem langturschauffører: "Forstået" eller
> [...]

Du skal fandeme ikke futte nogen steder, søster

Fra : Kuno

Dato : 23-08-02 22:46

Hej til ~Høstblomsten ~

Du skriver:

> ...kommer lige i tanke om, at jeg _ikke_ vil tilslutte mig
> "Kuno"'s anbefaling om creme tilsat kamfer ...i hvert fald
> ikke til de nedre regioner

Det er nu smag og behag som jeg skriver til Steen så er det
værst de første 5-6 gange og den crem vi bruger er vi sikker
på er med til at modvirke infektion og disse røde knopper.

Nu husker jeg ikke cremens navn - men mener vi køber den
i Matas eller på Apoteket.

De første gange er som når mænd barbere os for første
gang efter ferien - det udvikler varme i 5-10 min. og er
du så kommet over disse 5-6 gange så virker det blot frisk
og som nævnt er vi *sikre* på at det modvirker mange
ting netop i de regioner ... til pigerne - bruges udvortes
og til mændene - pas på *hovedet* (glans) man skal
jo ikke overdrive.

Og så lige til sidst - brug det når i er frotteret efter bad.

Jeg tror flere har prøvet at blive hudløs efter disse agter
man nu gerne nyder og det går for mit vedkommende
ud over lysken og dette tynde hud der her bruger jeg
"sprit" - det svier ad helvede til i 10 min. men næste dag
er det væk (det hudløse) - Alm. Husholdnings-sprit på
et stykke køkkenrulle - og så er det med at holde mund i
10 min. ellers vækker man børn og naboer.

Det skal prøves før man kan tale med om hvordan det
føles men det virker - LOL ...

Hilsen Kuno

Fra : høstblomsten

Dato : 24-08-02 00:16

"Kuno" <kuno@lite.dk> skrev:

> Hej til ~Høstblomsten ~

Hej Kuno

[snip-snap om kamfer og sprit]

> Det skal prøves før man kan tale med om hvordan det
> føles men det virker - LOL ...
>
> Hilsen Kuno

....du har ganske ret - der er virkelig meget, der skal
prøves, førend man kan snakke med om det ! Jeg skyndte
mig også at sige, at jeg _ikke_ havde prøvet creme m.
kamfer, men jeg har så også været forskånet for div.
"skrammer". Måske mindre "kradse" sager kan hjælpe - f.eks.
Helosan eller TeaTree Oil - hvis man har brug for
"førstehjælp"? Jeg klarer mig med en ganske alm. bodylotion

Go'e hilsner fra
~Høstblomsten ~

Fra : Kuno

Dato : 24-08-02 07:09

Hej igen ~Høstblomsten ~

Ja men det med Sprit og Kamfer det kræver hår på
brystet - men jeg ved at det med det tynde hud og
det at man føler ubehag efter at være kørt varm - der
hjælper kun sprit ved mig hvis jeg vil stoppe det.

Ikke noget med endnu mere klister ... som bodylotion
så kan jeg jo ikke køre på min cykel i 8 dage ...

Nej "sprit på" og så holde vejret et par min.

Rigtig god weekend i varmen - det er næsten *for*
varmt til det sjove - tænk hvis der gik ild i spritten ..

Hilsen Kuno