MS Windows
briani 27239
konfigurering af toolbars
Fra : morten lund

Dato : 22-08-02 14:07

Hej!

Her er et rigtigt hackerproblem:

De toolbars man kan oprette i taskbaren i win XP, og åbne ved at trykke på
de små pile for enden; hvordan konfigurerer man hvor længe de er åbne?

Efter at have rodet på nettet, har jeg fundet ud af at man med Tweak UI til
XP kan pille i hvor hurtigt de åbner sig (der er en slider og en test menu),
og der findes en nøgle i RegEdit, hvor man kan stille på forsinkelsen af
start menuen.

Det jeg er ude efter ar at få menuerne til at stå åbne et stykke tid
(omkring 1000-1200 millisekunder) efter jeg har valgt et af punkterne i
menuen, sådan så jeg kan nå at markere endnu et punkt, før menuen klapper
sammen igen (det er blandt andet til at få valgt mere end een musik-fil per
åbning af toolbaren, når jeg sammensætter playlister til WinAmp3 -det kunne
nåes i WinAmp2.80, men ikke den nye version)

Er der nogen der kan hjælpe med det? -eller har en ide om hvordan jeg finde
de relevante oplysninger i regedit'en eller en DLL og kommer til at pille i
den?

/Morten
mlund[at]imv[dot]au[dot]dk

Fra : Jens Chr. Andersen

Dato : 23-08-02 03:52

Skod XP

Fra : Leony

Dato : 26-08-02 07:04

> [...]

kunne
> nåes i WinAmp2.80, men ikke den nye version)

Hvis du dobbeltklikker på et menupunkt åbner det sig i et vindue, så har du
al den tid du skal bruge til at vælge musik.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : morten lund

Dato : 26-08-02 11:47

ja, men! det hjælper ikke når man, som jeg bruger den som en hurtig
reference, og ikke gider skulle til at åbne vinduet, og så lukke det igen
Jeg foretrækker at have funktionaliteten som en popup menu, med hurtig
visning af underfoldere, uden at jeg skal klikke på dem og få et vindue
åbnet (det fylder, og clasher med den måde jeg plejer aat arbejde på)

(i øvrigt har jeg fundet ud af at drag&drop for det meste virker næsten lige
så godt som før, og wierdamp 3 har en masse nye features, som jeg er ved at
prøve at vende mig til!)

men hvis nogen kan komme op med en løsning, så er jeg stadig enormt
interesseret!

/Morten