Alpha 8045T køler !
Fra : PETER HJORTH HENRIKS~

Dato : 22-08-02 13:44

Hejsa !

Nogle der kan anbefale et godt "nyere" bundkort at sætte denne 80 mm store
fætter på ?
Ja, jeg kan ikke bruge den på mit nuværende ....... æv !

H. Peter

Fra : Erik

Dato : 22-08-02 16:33

"PETER HJORTH HENRIKSEN" <peter.hjorth@get2net.dk> wrote in message

> Nogle der kan anbefale et godt "nyere" bundkort at sætte denne 80 mm store
> fætter på ?

Jeg kan anbefale Asus A7V333 som er et knaldgodt mobo.
Jeg bruger selv en Alpha 8045T på ovennævnte.

--
Erik

Fra : Michael Døj

Dato : 24-08-02 19:56

Hej Peter

> Nogle der kan anbefale et godt "nyere" bundkort at sætte denne 80 mm store
> fætter på ?
> Ja, jeg kan ikke bruge den på mit nuværende ....... æv !

Kan kun tilslutte mig Eriks svar - ASUS A7V333!
Jeg bruger selv med Alpha´en på det mobo sammen
med en 1900+. Som blæser bruger jeg en 80mm. 19DB Papst.

Det giver en tilfredsstillende, lav støj samt en acceptabel temperatur,
(50 c./ 32 c.). Temperaturerne og vurderingen af støjniveau er jo
naturligvis
rent subjektive betragtninger :)

Med venlig hilsen
Michael Døj, Esbjerg

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 25-08-02 00:38

Nogen derved om den passer på et Soltek DRV4??

mvh Henrik