MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP dobbelt logon-skærm
Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 22-08-02 13:18

Jeg har to maskiner med XP installeret, og de opfører sig forskelligt under
logon.

Den ene opfører sig fuldstændigt som forventet.

Men den anden gør følgende: Når jeg starter min XP op, kommer der først
Crtl+Alt+Del skærmen, som der nu engang skal. Men ved tryk på Ctrl+Alt+Del
kommer der to logon-skærme. Den ene ligger åbenbart bag den anden, og det
kræver at jeg enten klikker på logon-skærmen med musen, eller trykker
Alt+Tab (hvorved jeg også kan se at der er to logon-skærme), herefter
forsvinder den ene af dem, og jeg kan logge mig på som normalt.

Er der nogen der ved hvad der er galt, samt hvad man gør ved det?

MVH
Lars