Kan jeg også stille spørgsmål her omkring ~
Fra : Kasper Christensen

Dato : 22-08-02 13:13

Se subject

Kasper Christensen

Fra : Jodoe

Dato : 22-08-02 13:22

> Se subject

Tjaa.. der er jo ikke nogen dk.edb.software.backup, så det kan jo altid
diskuteres hvor den korrekte gruppe er, men hvad er spørgsmålet da?

JoDoe.

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 22-08-02 14:01

"Kasper Christensen" <not@nemail.dk> wrote:

>Se subject

Veritas hvad-for-noget?

Jeg gætter på du tænker på Backup Exec og det er nærliggende at
diskutere i dk.edb.sikkerhed, der handler om alle former for
EDB-sikkerhed.

Hvis problemet er knyttet til operativsystemet var det også muligt at
stille spørgsmålet i den relevante OS-gruppe.

Under alle omstændigheder er dette den forkerte gruppe.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Jodoe

Dato : 22-08-02 14:14

> [...]
> stille spørgsmålet i den relevante OS-gruppe.
>
> Under alle omstændigheder er dette den forkerte gruppe.

Jeg vil ikke sige jeg hidser mig op hver gang denne diskussion kommer på
banen, men det irritere mig altså lidt, at folk er så intolerante overfor
de grupper - især når der netop ikke findes en gruppe lige til dét som man
spørger om! I mine øjne er denne gruppe lige så velvalgt som så mange
andre og at henvise til ".sikkerhed" før spørgsmålet er kommet, kan jeg slet
ikke forholde mig til.

Jeg skal nok lade være med at gå nærmere ind i en gang flueknepperi her i
gruppen, så FUT til... whatever gruppe du nu føler er relevant for denne
diskussion

JoDoe.

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 22-08-02 14:23

"Jodoe" <nowhere@microsoft.com> wrote:

> [...]
>de grupper - især når der netop ikke findes en gruppe lige til dét som man

Lad dog være med at opføre dig som en fornærmet unge. Personen spørger
hvor han kan stille sit spørgsmål og jeg giver ham et par forslag. Det
er sådan set for hans egen skyld for hvis han ikke spørger i den
rigtige gruppe, så får han ikke kontakt til de mennesker der måske ved
noget om emnet.

Har du spurgt Microsoft om de synes det er en god idé at du bruger
deres domæne?

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/