A7V333 eller A7S333?
Fra : SonofonoS

Dato : 22-08-02 11:38

Hvad er forskellen på det to chipsets? A7V333 kører med via kt333 og A7S333
kører med sis745. Er det ene chipset bedre end det andet og hvis det er det,
hvorfor? Der er godt 300,- til forskel på det to kort. Det ene kører godt
nok med IDE133 isteddet for IDE100, men det er for mig ligemeget. Får man
andet for de 300,- ekstra?

Med venlig hilsen

SonofonoS

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-08-02 19:42

Se de svar du fik på dit indlæg 13.8.2002

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk