X-men 2 trailer
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 22-08-02 10:12

http://www.apple.com/trailers/fox/x-men_2/
Uha det bliver godt

Morten
morten@bowman.dk

Fra : -V-

Dato : 22-08-02 10:27

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse
news:oma9mus8odlofm3353soipt3ttf9gsaobi@4ax.com...
> http://www.apple.com/trailers/fox/x-men_2/
> Uha det bliver godt

Hvad tilter du over? Den trailer kunne være til enhver amerikansk
run-of-the-mill actionfilm fra de sidste 10 år.
Der er *intet* i den trailer, som få mig til at tænke på X-men (ja, jeg ved
godt at man ser Professor X, Magneto og Wolverine) og deres evner. Det kan
bliver til hvadsomhelst, bedømt udfra traileren.
Lad os nu se.....

-V-

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 22-08-02 11:26

On Thu, 22 Aug 2002 11:27:23 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

> [...]
>godt at man ser Professor X, Magneto og Wolverine) og deres evner. Det kan
>bliver til hvadsomhelst, bedømt udfra traileren.

Det er jeg såmænd enig med dig i. Traileren signalerer en næsten
almindelig actionfilm. Men se den det skal jeg
Der kunne komme fede slagscener i det hus!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : ottesen

Dato : 22-08-02 13:11

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.apple.com/trailers/fox/x-men_2/
> Uha det bliver godt

Jep - jeg glæder mig også. X-men står for mig som en af de mest vellykkede
superhelte film. laaaangt bedre end bl.a. Spiderman.

/ottesen
- Hvorfor er Patrick Stewart så sej??