MS Windows
briani 27239
Logon til NT4 fra XP med LMhosts?
Fra : Ole Helms

Dato : 22-08-02 09:51

Jeg lavede en LMhostsfil til en kollega, så han kunne foretage logon til
vores net hjemmefra. Hans styresystem var dengang Win98; når han loggede på
sin pc med samme brugernavn og adgangskode, kunne han få adgang til sine
mappede drev. Nu er han gået over til XP og kan ikke længere etablere
kontakt. Har I nogle forslag til, hvad han evt. måtte gøre forkert?

--
Venligst
Ole Helms

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 22-08-02 18:27

"Ole Helms" <x-nospam-x-ohelms@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> mappede drev. Nu er han gået over til XP og kan ikke længere etablere
> kontakt. Har I nogle forslag til, hvad han evt. måtte gøre forkert?

Har han placeret lmhosts filen det rigtige sted?

(fx c:\windows\system32\drivers\etc)

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : Ole Helms

Dato : 25-08-02 14:01

"Stig Meyer Jensen" <stig@mine_3_initialer.dk> skrev i en meddelelse
> Har han placeret lmhosts filen det rigtige sted?
>
> (fx c:\windows\system32\drivers\etc)

Tak for forsøget, men det hjalp desværre ikke.

--
Venligst
Ole Helms